Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαυλάκης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΜούτσης, Σπύρος-Χρήστος
dc.contributor.otherMoutsis, Spyros-Christos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-15
dc.date.accessioned2016-03-16T08:59:56Z
dc.date.available2016-03-16T08:59:56Z
dc.date.copyright2015-09
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.otherΔΜΥ/2015/00327el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2204
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός: Σκοπός της εργασίας ήταν να μελετήσει την αξιολόγηση των δημόσιων υπαλλήλων που εργάζονται στους τομείς υγείας και πρόνοιας και πώς η αξιολόγηση επηρεάζει τη συμπεριφορά τους. Επιμέρους στόχοι της εργασίας είναι η μελέτη και η αποτύπωση των επιπτώσεων της αξιολόγησης στην παρακίνηση των δημόσιων υπαλλήλων στους τομείς υγείας και πρόνοιας. Μεθοδολογία (υλικό και μέθοδος): Στην έρευνα συμμετείχαν 100 υπάλληλοι που εργάζονται στους τομείς υγείας και πρόνοιας σε δημόσια νοσοκομεία και κλινικές του νομού Λέσβου. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ερωτηματολόγιο που αποτελούνταν από 30 κλειστού τύπου ερωτήσεις. Το ερωτηματολόγιο αυτό σχεδιάστηκε και σταθμίστηκε από τη Σαββίδου (2013). Αποτελέσματα: Η εργασία ανέδειξε ότι η θετική ή η αρνητική αξιολόγηση επηρεάζει ανάλογα τη συμπεριφορά των υπαλλήλων. Πέραν τούτου, βρέθηκε ότι το φύλο δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά των υπαλλήλων ενώ αντίθετα, η ηλικία, η οικογενειακή κατάσταση, το μορφωτικό επίπεδο και τα έτη προϋπηρεσίας επηρεάζουν τη συμπεριφορά των υπαλλήλων. Συμπεράσματα: Η βελτίωση της απόδοσης των δημόσιων υπαλλήλων στους τομείς υγείας και πρόνοιας επιτυγχάνεται όταν τους παρέχονται τα κατάλληλα εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα ή με άλλα λόγια όταν αισθάνονται ότι είναι ικανοποιημένοι από την εργασία τους.el_GR
dc.format.extent105 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημόσιοι υπάλληλοι -- Αξιολόγησηel_GR
dc.subjectCivil servants -- Evaluationel_GR
dc.titleΑξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων στους τομείς υγείας και πρόνοιαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPurpose: The purpose of this study was to examine the assessment of public servants working in the health and welfare and how evaluation influences their behavior. Specific objectives of this project is the study and mapping of the impact assessment on the motivation of civil servants in the health and care sectors. Methodology (material and method): The survey involved 100 employees working in the health and care in public hospitals and clinics of Lesvos. The research tool was the survey questionnaire consisted of 30 closed questions. This questionnaire was designed and weighted by Savvides (2013). Results: The work showed that the positive or negative assessment affects its behavior of employees. Furthermore, it was found that gender does not affect the behavior of employees while, age, marital status, education level and years of service influence the behavior of employees. Conclusions: Improving the performance of public servants in the health and welfare achieved when the appropriate internal and external incentives or in other words when they feel satisfied with their work.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής