Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαχαρίας, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΤρουλάκη, Στυλιανή
dc.contributor.otherTroulaki, Styliani
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-11
dc.date.accessioned2016-03-11T08:34:14Z
dc.date.available2016-03-11T08:34:14Z
dc.date.copyright2015-10
dc.date.issued2016-03-11
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00207el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2193
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων(σαν ένας εύχρηστος online wizard) τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε διδάσκοντα ή εκπαιδευτή που θέλει να αναπτύξει ένα μάθημα online εύκολα, αποτελεσματικά και γρήγορα. Το έργο ενός εκπαιδευτή που αναπτύσσει μαθήματα μέσω διαδικτύου απαιτεί ειδικά προσόντα και σε παιδαγωγικό και σε τεχνικό επίπεδο. Με την ανάπτυξη νέων μαθησιακών τεχνολογιών όπως οι MOOC πλατφόρμες, υφίσταται υψηλή ανάγκη για την βοήθεια της δουλειάς του online διδάσκοντα. Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε ένα MOOC μπορεί να φτάσει μέχρι και κάποιες χιλιάδες. Σε τέτοιου είδους ανοικτά μαθήματα, όπου υπάρχει μαζική συμμετοχή, ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να κρατήσει τους μαθητές του και να έχει όσο γίνεται λιγότερες απώλειες. Στα πλαίσια της εκπόνησης της μεταπτυχιακής διατριβής πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οποία διεξάχθηκαν πέντε συνεντεύξεις δεκατεσσάρων ερωτήσεων, με σκοπό την σχεδίαση συστήματος για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών στη διαδικασία ανάπτυξης online μαθημάτων. Ο Οδηγός Σχεδίασης Online Μαθημάτων σχεδιάστηκε με σκοπό την ευχρηστία και τη λειτουργικότητα και απευθύνεται σε εκπαιδευτές ενηλίκων αλλά και παιδιών. Παρουσιάζει με λεπτομέρεια αναλυτικές οδηγίες που στοχεύουν να βοηθήσουν στη δημιουργία εικονικής αίθουσας διδασκαλίας, ασκήσεων οι οποίες θα μπορούν να λυθούν από τους μαθητές μέσω διαδικτύου, βίντεο γνωριμίας με τους μαθητές και παρουσίασης των μαθημάτων και εκπαιδευτικών κόμικς. Ο έλεγχος ευχρηστίας βοηθάει στον εντοπισμό των σημείων που δεν είναι κατανοητά από τους χρήστες του διαδικτύου και χρειάζονται βελτίωση. Για έναν πετυχημένο έλεγχο ευχρηστίας χρειάζεται να δημιουργηθεί ένα πολύ καλό πλάνο ελέγχου με εργασίες και ερωτήματα προς κατάλληλους χρήστες. Οι απαντήσεις των χρηστών πρέπει να ικανοποιούν τους στόχους των κατασκευαστών και τελικά να γίνουν όλες οι αλλαγές που θα βελτιώσουν την ευχρηστία της εφαρμογής. iv Πέντε συμμετέχοντες πήραν μέρος στον έλεγχο ευχρηστίας του Οδηγού Σχεδίασης Online Μαθημάτων, με χρήση μιας διαδικτυακής απομακρυσμένης τεχνολογίας ελέγχου ευχρηστίας. Σύμφωνα με τα σχόλια των χρηστών υπάρχει δυνατότητα βελτίωσης του Οδηγού σε κάποια σημεία.el_GR
dc.format.extentix, 141 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδραστικό περιβάλλον μάθησηςel_GR
dc.subjectHuman Computer Interactionel_GR
dc.titleΣχεδίαση διαδραστικών εργαλείων για τον Online Instructorel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΤhe object of this thesis is the design of interactive tools (like a handy online wizard) which can be used by any teacher or educator who wants to develop an online course easily, efficiently and quickly. The work of an educator who develops online courses requires specific qualifications in pedagogical and technical level. With the development of new learning technologies such as MOOC platforms, there is a high need for supporting the work of the online teacher. The number of participants in a MOOC can reach up to a few thousand. In such open classes, where there is massive participation, the role of the teacher is to keep his students and having fewer losses as much as possible. During the preparation of the this thesis research was conducted in which conducted five interviews of fourteen questions in order to design a system in order to facilitate the educational in the process of developing online courses. The Online Course Design Guide designed to give usability and functionality and is aimed at adult and children educators . It presents in detail detailed instructions that aim to help create a virtual classroom, exercises which will be solved by the students online, video of acquaintance with students and presentation of lessons and educational comics. Usability testing helps to identify the points that are not understood by the online users and need improvement. For a successful control usability needs to create a very good control plan with tasks and questions to appropriate users. The users answers should meet the goals of manufacturers and finally make all the changes that will improve the usability of the application. Five participants took part in the usability testing of the Online Course Design Guide , using a web usability testing remote control technology. According to user's feedback there is possibility of improving in some parts.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record