Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπάλιος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚουμαριώτη, Κυριακή
dc.contributor.otherKoumarioti, Kyriaki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-28
dc.date.accessioned2015-08-31T07:15:30Z
dc.date.available2015-08-31T07:15:30Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-31
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2015/00237el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2085
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας εργασίας, διερευνήθηκε, σε θεωρητικό και σε εμπειρικό επίπεδο, η σχέση μεταξύ της παρεχόμενης πίστωσης και της διαχείρισης των πιστώσεων αλλά και ο τρόπος αξιολόγησης της θέσης μιας επιχείρησης. Πίστωση είναι ένας φυσικός τρόπος βραχυπρόθεσμης χρηματοδότησης, που προκύπτει από τις συνήθεις επιχειρηματικές συναλλαγές. Η παροχή της πίστωσης συνδέεται άμεσα με την πιστωτική πολιτική, ο καθορισμός της οποίας αφορά των καθορισμό των πιστωτικών όρων (διάρκεια πίστωσης, επιτόκιο έκπτωσης, διάρκεια χορήγησης επιτοκίου έκπτωσης). Η πιστωτική πολιτική επιδρά τόσο θετικά όσο και αρνητικά στις πωλήσεις και την κερδοφορία και οι διοικήσεις των επιχειρήσεων καλούνται να βρουν εκείνην την πιστωτική πολιτική που τις μεγιστοποιεί, ενώ είναι απαραίτητη η γνώση της από τους υπαλλήλους των εταιριών και κυρίως από τους πωλητές τους. Στην εργασία αυτή λοιπόν, έγινε προσπάθεια ανάλυσης της έννοιας της επιχείρησης και του μεγέθους της καθώς επίσης και των χρηματοοικονομικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών που επηρεάζουν άμεσα την θέση μιας επιχείρησης. Επιπλέον, αναλύθηκαν οι παράγοντες της τραπεζικής πιστωτικής ανάπτυξης, τα χαρακτηριστικά της πιστωτικής πολιτικής αλλά και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Τέλος το εμπειρικό κομμάτι της παρούσας ανάλυσης αφορά κυρίως την μελέτη εταιριών του δείγματός μας με βάση την ανάλυση των αριθμοδεικτών.el_GR
dc.format.extent133 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectSmall and Medium enterprises -- Greeceel_GR
dc.subjectΧρηματοδότηση επιχειρήσεων -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectCorporate finance -- Greeceel_GR
dc.titleΗ πιστωτική πολιτική των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων πρίν και μετά την οικονομική κρίση (περίοδος μελέτης 2004-2012)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this study investigated in theoretical and empirical level, the relationship between the service credit and the management of funds and the way the evaluation of the position of a company. Credit is a natural way of short-term financing, arising from normal business transactions. The provision of credit is directly related to the credit policy, the definition of which concerns the determination of credit terms (credit period, discount rate, duration for discount rate). The credit policy affects in both positive and negative way, sales and profitability and business administrators have to find that credit policy that contribute to the profit maximization, while knowledge by employees of companies and mainly by the sellers is necessary. In this study, therefore, it was made an attempt of analysis of the concept of enterprise and its size as well as financial and qualitative characteristics that directly affect the position of a company. In addition, the factors of banking credit growth were analyzed as well as the characteristics of the credit policy and the risks facing businesses. Finally, the empirical part of this analysis mainly concerns the study companies in our sample based on the analysis of ratios.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής