dc.contributor.advisor | Θεοδοσίου, Μάριος | |
dc.contributor.author | Ζηνούλη, Ειρήνη | |
dc.contributor.other | Zinouli, Irene | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-07-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-07-21T05:04:42Z | |
dc.date.available | 2015-07-21T05:04:42Z | |
dc.date.copyright | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-07-21 | |
dc.identifier.other | MBA/2015/00326 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1951 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στη βαρυσήμαντη προσφορά του Τουρισμού στην οικονομία της Κύπρου. Ο Τουρισμός είναι η «ατμομηχανή» της οικονομίας του νησιού και μπορεί να βοηθήσει τον τόπο να ξεπεράσει την οικονομική ύφεση και να δημιουργήσει νέες ελπίδες ανάπτυξης.
Στη συνέχεια επιχειρούμε να αναλύσουμε τον Γκολφ Τουρισμό, ένα σχετικά νέο είδος εναλλακτικού τουρισμού μέσα από το οποίο μπορούμε να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό στον τόπο. Μέσα από την παρουσίαση στοιχείων αναλύουμε την παγκόσμια βιομηχανία γκολφ, όπως και την κυπριακή πραγματικότητα. Αναφέρουμε τα μεγάλα οφέλη που προέρχονται από το εξειδικευμένο αυτό είδος τουρισμού και πώς η Κύπρος θα μπορούσε να αποτελέσει έναν επιτυχημένο τουριστικό γκολφ προορισμό στην ΝΑ Μεσόγειο.
Ο πυρήνας της διατριβής αποτελείται από την σύνθεση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για το Elea Estate, μία από τις 4 γκολφ αναπτύξεις στην επαρχία Πάφου. Ακολουθεί ανάλυση του Περιβάλλοντος της εταιρίας, παρουσίαση της Στρατηγικής, σύνθεση Σχεδίου Δράσης και διεξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Στόχος μας η ενίσχυση και η διατήρηση της προβολής του Elea Estate με παράλληλη αύξηση των κερδών της επιχείρησης.
Με την συγγραφή της παρούσας εργασίας γίνεται προσπάθεια, αφενός να κατακτήσουμε τους στόχους της ιδιωτικής επιχείρησης Elea Estate, και αφετέρου επιδιώκουμε να επιφέρουμε βελτίωση στο ευρύτερο τουριστικό προϊόν του νησιού. | el_GR |
dc.format.extent | 100 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικές μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Marketing Plan | el_GR |
dc.title | Marketing plan. Elea Golf Club | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This study initially examines the contribution of Tourism to the Cypriot economy. Tourism is one of the most important sectors of the local economy and can play a key role in overcoming the current economic crisis and achieve positive growth rates again.
Next, the study analyzes Golf Tourism, a relatively new kind of alternative tourism, which can help greatly towards attracting quality tourism to the country. We also analyze the global golf industry and we present the current state of Golf Tourism in Cyprus. We emphasize the great benefits that can derived from this type of tourism and explain how Cyprus could become a successful tourist golf destination in South East Mediterranean.
The main part of the thesis consists of an integrated Marketing Plan for Elea Estate, one of the four golf developments in Pafos District. In particular we present a thorough analysis of the company’s environment and the proposed Marketing Strategy and we formulate a detailed Action Plan. In the last session of the thesis we draw useful conclusions. Our main aim is to enhance golfer’s awareness of Elea Estate in golf market, that will ultimately lead to increase sales and profits.
By conducting this study we aim to achieve the objectives of a private enterprise, Elea Estate, while at the same time we seek to offer suggestions for improving the quality of the Tourism product of Cyprus. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |