Show simple item record

dc.contributor.advisorΑπέργης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΜπαλοδήμος, Στέργιος
dc.contributor.otherBalodimos, Stergios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-09
dc.date.accessioned2015-07-15T06:07:20Z
dc.date.available2015-07-15T06:07:20Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-07-15
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2015/00208el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1904
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑπό το 2000 και μετά το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Πλέον δεν υπάρχει σχεδόν κανένα νοικοκυριό που να μη διαθέτει πρόσβαση στο Internet. Ως απόρροια αυτού του φαινομένου επόμενο ήταν οι τράπεζες να στραφούν στη δημιουργία του Internet Banking δίνοντας πρόσβαση σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους σε εξ’ αποστάσεως τραπεζικές συναλλαγές. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι, να αναδείξει τα θετικά στοιχεία του Internet Banking μέσα από την παρουσίαση και μελέτη του i-bank της εθνικής τραπέζης της Ελλάδος. Στην προσπάθειά μας αυτή θα παρουσιάσουμε στα πρώτα 4 κεφάλαια τις διαδικασίες που απαιτούνται προκειμένου να αποκτήσει κανείς πρόσβαση στο i-bank της Εθνικής Τράπεζας, τις δυνατότητες που δίνει το i-bank σε επίπεδο Internet, phone και mobile banking, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του i-bank για τους πελάτες φυσικά και νομικά πρόσωπα καθώς και για την ίδια την τράπεζα και γενικότερα το κοινωνικό σύνολο. Στο κεφάλαιο 5 θα προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε ένα μοντέλο βασισμένο στο ευρέως αποδεκτό Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας (ΤΑΜ - Technology Acceptance Model) και θα διερευνήσουμε πώς 10 εταιρείες (χρήστες του i-bank), αντιλαμβάνονται και υιοθετούν το i-bank της Εθνικής Τράπεζας (Θεωρητική αντίληψη – βαθμός υιοθέτησης του i-bank). Στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε αναλυτικά στοιχεία για τις τραπεζικές συναλλαγές, των 10 αυτών νομικών οντοτήτων, που θα αφορούν ολόκληρο το οικονομικό έτος 2014. Τα στοιχεία αυτά θα εξεταστούν ως προς το κανάλι μέσω του οποίου πραγματοποιήθηκαν (internet banking ή υποκατάστημα). Αυτή η παρουσίαση των στοιχείων θα μας επιτρέψει να εξάγουμε βάσιμα συμπεράσματα για το πόσο οι εταιρείες αυτές εξαντλούν τα περιθώρια που τους δίνονται για συναλλαγές μέσω του internet banking (Πρακτική εφαρμογή – Βαθμός αξιοποίησης του i-bank). Κατόπιν θα συγκρίνουμε τα στοιχεία που θα προκύψουν, θα προχωρήσουμε σε ορισμένες διαπιστώσεις σχετικά με τη συναλλακτική πρακτική των 10 αυτών εταιρειών και θα προτείνουμε κάποιες βελτιώσεις προκειμένου το i-bank να γίνει φιλικότερο και ευκολότερα αποδεκτό από τον πελάτη της τράπεζας. Τέλος στο κεφάλαιο 6 θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε τις ευεργετικές επιδράσεις του i-bank όσον αφορά τις εργατοώρες, το κόστος των τραπεζικών συναλλαγών και το λειτουργικό κόστος των τραπεζών μέσα από 3 διαφορετικά παραδείγματα.el_GR
dc.format.extent150 σ. εικ., πιν. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectInternet Bankingel_GR
dc.subjectInternet banking -- Greeceel_GR
dc.titleΤο internet banking μέσω του i-bank της Εθνικής Τράπεζαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSince year 2000 Internet has become a major part of daily life. It is almost hard to find someone without Internet access. As a result of this, banks designed their Internet presence and came up with internet banking applications which enable hundreds of thousands of Internet users to transact with their banks from anywhere in the world and anytime they wish, as long as they have access to the Internet. The aim of this dissertation is to present and emphasize the positive aspects of internet banking through the presentation and the study of the National Bank’s of Greece Internet banking application called “i-bank”. In the first 4 chapters of this thesis we will present the required processes for someone to gain access to the i-bank application, i-bank’s capabilities via Internet, via phone and via mobile banking along with i-bank’s advantages and disadvantages for the end user (either company or individual), for the bank and for the society in general. In Chapter 5 we will introduce a model based on the well known and widely used TAM (Technology Acceptance Model) and with its assistance we will explore the way 10 i-bank business users perceive and adopt the use of the i-bank (theoritical perception of the application versus actual adoption of its use). Following, analytical facts will be presented on the transaction history of these 10 companies for year 2014. The channel used for these transaction will be examined (Internet banking or bank branch). Last, we will proceed with comparing and analysing the findings of our research and we will reach safe conclusions on the transaction practices that these 10 companies use. For those of the 10 companies that is applicable we will suggest ways to enhance i-bank in terms of usability in order to boost i-bank’s use. In Chapter 6 we will present the positive impact that the i-bank has on the working hours, on work load distribution, on the cost of bank transactions and on the operational cost of the bank by making use of three different examples.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record