Search
Now showing items 1-1 of 1
Η οργάνωση, διαχείριση και αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού στα Call Center (Κέντρα Κλησεως). Πρακτική περίπτωση: Η αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού στο in house (εσωτερικό) call center της εμπορικής εταιρίας Σ.Δ. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε."
(2014-09-02)
Στην παρούσα διατριβή προσεγγίζεται σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, η οργάνωση, διαχείριση και αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού στα call centers
Στο θεωρητικό πλαίσιο, αποσαφηνίζονται έννοιες, όροι και ...