dc.contributor.advisor | Γραμματάς, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Ψαρουδάκη, Αγάπη | |
dc.contributor.other | Psaroudaki, Agapi | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-02-11 | |
dc.date.accessioned | 2015-02-12T09:35:58Z | |
dc.date.available | 2015-02-12T09:35:58Z | |
dc.date.copyright | 2014 | |
dc.date.issued | 2015-02-12 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2014/00008 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1769 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα διατριβή μάστερ με τίτλο «Προσέγγιση στο έργο του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά δια μέσου της θεατρικής αγωγής» εκπονήθηκε από την Ψαρουδάκη Αγάπη (St.ID 11101017), φοιτήτριας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Θεατρικές Σπουδές» του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου, υπό την εποπτεία του καθηγητή κου Θεόδωρου Γραμματά.
Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι διττός. Αφενός να παρουσιάσει το έργο του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά και αφετέρου να προτείνει διδακτικές προτάσεις προσέγγισης του δια μέσου της θεατρικής αγωγής. Θα εξετάσουμε τα πολλαπλά παιδαγωγικά οφέλη της επαφής των παιδιών με το έργο του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά, ιδιαίτερα όταν συνδυάζεται με την παιδαγωγική και καλλιτεχνική διάσταση που διακρίνει την θεατρική αγωγή, τους σκοπούς και τους στόχους που επιτυγχάνονται μέσω αυτής.
Η διάρθρωσή της απαρτίζεται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, αναπτύσσεται σε τρία κεφάλαια το θεωρητικό πλαίσιο της διατριβής και περιέχει: α) Η Λογοτεχνία και το Θέατρο για παιδιά στις αρχές του 20ου αι. μέχρι τον Μεσοπόλεμο. β) Η διαχρονική παιδαγωγική αξία του έργου του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά γ) Ιστορικοκοινωνικό πλαίσιο: Η γλωσσική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, ο Εκπαιδευτικός Όμιλος.
Το δεύτερο μέρος αναπτύσσεται σε τρία κεφάλαια και περιλαμβάνει: α) Την συνεργασία του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη στην συγγραφή των Αναγνωστικών καθώς και διδακτικές προτάσεις προσέγγισης αυτών δια μέσου της θεατρικής αγωγής β) Το έργο της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά και διδακτικές προτάσεις προσέγγισης του δια μέσου της θεατρικής αγωγής γ) Το έργο του Νίκου Καζαντζάκη για παιδιά και διδακτικές προτάσεις προσέγγισης του δια μέσου της θεατρικής αγωγής. | el_GR |
dc.format.extent | 86 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατρική αγωγή | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.title | Προσέγγιση στο έργο του Νίκου Καζαντζάκη και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά, δια μέσου της θεατρικής αγωγής | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The following master thesis entitled "An approach to Nikos and Galatia Kazantzakis' works for children, via theatre education" was elaborated by Psaroudaki Agapi (St.ID 11101017), student of the master’s program "Theatre Studies" of the Open University of Cyprus, under the supervision of professor Theodoros Grammatas.
The purpose of the current thesis is dual. Firstly, to present the work of Nikos and Galatia Kazantzakis for children and secondly to propose teaching plans on approaching it through theatre education. We will examine the multiple educational benefits for kids getting to know Nikos and Galatia Kazantzakis' work for children, especially when it is combined with the pedagogical and artistic aspect of theatre education.
The structure of the thesis is composed of two parts. In the first part, the thesis' theoretical frame is developed in three chapters and contains a) Literature and Theatre for children in the beginnings of 20th century until Interwar period. b) The timeless pedagogical value of the work of Nikos and Galatia Kazantzakis for children. c) Social – Historical Frame: The lingual and educational reform, the Educational Group.
The second part is developed in three chapters and contains a) The cooperation of Nikos and Galatia Kazantzakis in the writing of school's Reader's books as well as educational propositions of them through theatre education. b) The work of Galatia
Kazantzakis for children and educational propositions through theatre education c) The work of Nikos Kazantzakis for children and educational propositions through theatre education. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |