Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαχαρίας, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΑθηνή, Αντώνης
dc.contributor.otherAthini, Antonis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-02-11
dc.date.accessioned2015-02-12T09:34:16Z
dc.date.available2015-02-12T09:34:16Z
dc.date.copyright2015-01
dc.date.issued2015-02-12
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00158el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1768
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractIt is generally accepted that the aesthetics, functionality, easy navigation, ergonomics and short loading time are some of the key features of any system. Of course these features are often in conflict, like an impressive system with many images requires a longer loading time. Therefore, when an evaluation system is designing, you should seek the optimal balance, depending on the target audience of the website addressed by the amount of information that includes the general style (George et al 1999).However first of all it is important to establish the purpose of the creation of this system. As part of this thesis is to create an electronic media and multimedia evaluation system for example(video games and other like websites) depend on specific features(heuristics).It is very important to create such a system because is called to serve specific needs such as: 1) To give the possibility to users to list comments and impressions in evaluative type, for websites and online games which either have visited or have been involved? 2) To have the ability to refer back to the site and notice the reviews and evaluations concerning a specific game or a website. 3) To have the ability of access to reviews easily and quickly by creating an account (be a member), where the critics that will observe will be free. 4) To have the ability observing existing reviews, to create his own review, or, to express his own opinion at the existing reviews. The evaluation system called HepSystem has created after an extensive research at reviews of existing platforms and several evaluators forum on the internet concerning links reviews(system) and electronic toys and comments that are identified through social media and modern communication methods. The major goal of this system is to satisfy the optimum most of the massive needs of the people were being involved. Concerning the issue of usability of the system, after assessment made through a special website by highly experienced, users gave answers to specific questions, and after the necessary feedback that was drawn from the answers of respondents, were repeated the steps of design, and improved in this way, the existing system. The design of the HepSystem in its entirety, showed that if is designed a handy, yet productive in terms of performance evaluation system, can provide experience to users who observing the reviews. They will be also able to manage information and enrich their potential reduced information in the fields of their searches. At the same time will be satisfied by the number of reviews and will be able to express their views on the matter. Additionally it was felt that this opportunity offered to them the freedom to express their own opinions without watertight and stereotypes (eg word limits). Participants felt that the whole process was quite pleasant and enjoyable along with the positive information they had.el_GR
dc.format.extentxii, 103 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακά παιχνίδια -- Αξιολόγηση ευχρηστίαςel_GR
dc.subjectDigital games -- Evaluation systemsel_GR
dc.titleΑνάπτυξη μεθόδου για την αξιολόγηση ευχρηστίας ψηφιακών παιχνιδιώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΚάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά οποιουδήποτε συστήματος είναι η αισθητική, η λειτουργικότητα, η εύκολη πλοήγηση, η εργονομία και ο μικρός χρόνος φόρτωσης. Βέβαια αυτά τα χαρακτηριστικά συχνά έρχονται σε σύγκρουση, π.χ. ένα εντυπωσιακό σύστημα με πολλές εικόνες απαιτεί μεγαλύτερο χρόνο φόρτωσης. Για το λόγο αυτό, κατά το σχεδιασμό ενός συστήματος, πρέπει να επιδιώκεται η βέλτιστη ισορροπία, που εξαρτάται από το κοινό στο οποίο απευθύνεται το σύστημα, από την ποσότητα της πληροφορίας που περιλαμβάνει και από το γενικότερο ύφος του, (Γεωργίου et al. 1999). Ωστόσο είναι σημαντικό πριν από όλα να καθοριστεί ο σκοπός της δημιουργίας του συγκεκριμένου συστήματος. Σκοπός της δημιουργίας του συγκεκριμένου συστήματος στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός συστήματος αξιολόγησης ηλεκτρονικών μέσων και πολυμέσων όπως για παράδειγμα (ηλεκτρονικά παιχνίδια, και άλλους ιστότοπους) στην βάση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών (heuristics). Οι λόγοι για τους οποίους είναι σημαντικό να δημιουργηθεί ένα τέτοιο σύστημα είναι ότι, καλείται να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες ανάγκες όπως: 1. Να δώσει την δυνατότητα σε χρήστες να παραθέτουν τα σχόλια και τις εντυπώσεις τους κατά αξιολογικό τύπο, αναφορικά με ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά παιχνίδια τα οποία είτε επεσκέφθησαν είτε έχουν ασχοληθεί. 2. Να έχει την δυνατότητα να ανατρέξει αναδρομικά στο σύστημα και να παρατηρήσει κριτικές και αξιολογήσεις που αφορούν ένα συγκεκριμένο ψηφιακό παιχνίδι ή μια ιστοσελίδα. 3. Να έχει την δυνατότητα εύκολης και γρήγορης πρόσβασης στις κριτικές με την δημιουργία ενός λογαριασμού (Member), όπου το περιεχόμενο των κριτικών που θα παρατηρεί θα του προσφέρεται δωρεάν. 4. Να έχει την δυνατότητα παρατηρώντας τις υφιστάμενες κριτικές να δημιουργήσει και ο νέος χρήστης την δική του κριτική, ή, να διατυπώσει την δική του άποψη σε συγκεκριμένη κριτική. Μετά από μια σημαντική και εκτενή ανασκόπηση κριτικών για τις υπάρχουσες πλατφόρμες, και αρκετών αξιολογητικών φόρουμ που υπάρχουν στο διαδίκτυο αναφορικά με κριτικές συνδέσμων (sites) και ηλεκτρονικών παιχνιδιών, καθώς και παρατηρήσεις που έχουν εντοπιστεί μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και των σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας, δημιουργήθηκε το ΗepSystem ώστε να ικανοποιήσει στον βέλτιστο δυνατό βαθμό τις πλείστες από τις μαζικές ανάγκες των ατόμων που συμμετέχουν. Όσον αφορά το ζήτημα ευχρηστίας του συστήματος, μετά από αξιολόγηση που έχει γίνει μέσω μιας ειδικής ιστοσελίδας από έμπειρους χρήστες, οι χρήστες έδωσαν απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα, και έπειτα από την απαραίτητη ανατροφοδότηση η οποία αντλήθηκε από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων, επαναλήφθηκαν τα στάδια του σχεδιασμού, και βελτιώθηκε κατά τον τρόπο αυτό το υπάρχον σύστημα. Ο σχεδιασμός του συστήματος στην ολότητα του, κατέδειξε ότι εάν σχεδιαστεί ένα εύχρηστο και συνάμα παραγωγικό από πλευράς απόδοσης σύστημα αξιολόγησης, μπορεί να προσδώσει εμπειρία στους χρήστες, οι οποίοι παρατηρώντας τις αξιολογήσεις θα είναι σε θέση να διαχειριστούν την πληροφορία και να εμπλουτίσουν την πιθανή μειωμένη τους πληροφόρηση στους τομείς των αναζητήσεων τους. Ταυτόχρονα θα μείνουν ικανοποιημένοι από το πλήθος των κριτικών και οι ίδιοι θα είναι σε θέση να διατυπώσουν τις απόψεις τους επί του θέματος . Επιπρόσθετα διαφάνηκε ότι με την ευκαιρία που τους προσφέρεται να διατυπώσουν τις δικές τους απόψεις χωρίς στεγανά και στερεότυπα (π.χ περιορισμοί λέξεων), οι συμμετέχοντες αισθάνθηκαν ότι η όλη διαδικασία, τους ήταν αρκετά ευχάριστη και διασκεδαστική παράλληλα με την θετική ενημέρωση που είχαν.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record