dc.contributor.advisor | Παπαδάκης, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Ανδρέου, Ανδρέας | |
dc.contributor.other | Andreou, Andreas | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-02-05 | |
dc.date.accessioned | 2015-02-05T10:24:08Z | |
dc.date.available | 2015-02-05T10:24:08Z | |
dc.date.copyright | 2014-12 | |
dc.date.issued | 2015-02-05 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2014/00156 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1764 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνούνται τα υφιστάμενα πρότυπα μαθησιακών αντικειμένων ως προς τα χαρακτηριστικά τους, δίνοντας έμφαση στο πρότυπο SCORM. Περιγράφεται το πρότυπο SCORM αναφορικά με τις επιμέρους προδιαγραφές του και ειδικότερα η προδιαγραφή που είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία μαθησιακού περιεχομένου τύπου SCORM με το ΣΔΜ. Επιπλέον, γίνεται αναφορά σε τρία ΣΔΜ και επιλέγεται ένα από αυτά για να γίνει προσαρμογή και να δέχεται μαθησιακό περιεχόμενο τύπου SCORM.
Μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση πραγματοποιείται σύγκριση των προτύπων μαθησιακών πακέτων, αποτυπώνεται η εξέλιξη του προτύπου SCORM, και ερευνάται η δημιουργία περιβάλλοντος επικοινωνίας μαθησιακού πακέτου τύπου SCORM με ένα ΣΔΜ. Τελικά, η προσπάθεια για δημιουργία περιβάλλοντος επικοινωνίας ΣΔΜ LAMS - SCORM package, συνεχίζεται παρά τις δυσκολίες που προέκυψαν, οι οποίες επεξηγούνται στον παρόν πόνημα. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 82 σ., εικ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Μαθησιακά αντικειμένα -- SCORM | el_GR |
dc.subject | Learning objects -- SCORM | el_GR |
dc.title | Διαμοίραση μαθησιακών αντικειμένων τύπου SCORM σε ΣΔΜ | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This thesis explores the existing standards of learning objects in terms of their characteristics, emphasizing the standard SCORM. Described SCORM standard regarding the individual specifications and particular specification is responsible for communication type SCORM learning content to LMS. Moreover, referring to three LMS and selected one of them to be adjusted and receive SCORM learning content type.
Through literature review, comparisons of learning packets standards placed, reflected the evolution of the standard SCORM, and investigated the creation of communication environment between type SCORM learning packages and an LMS. Finally, the attempt to create communication environment LMS LAMS - SCORM package continues despite the difficulties encountered, which are explained in this thesis. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |