Show simple item record

dc.contributor.advisorΜουρλάς, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜαρίνο, Σύλβια
dc.contributor.otherMarino, Sylvia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-10-20
dc.date.accessioned2014-10-29T08:54:04Z
dc.date.available2014-10-29T08:54:04Z
dc.date.copyright2014-09
dc.date.issued2014-10-24
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00152el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1741
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή πραγματεύεται την ενσωμάτωση στοιχείων Παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ποιοτική της αναβάθμισης. Παιχνιδοποίηση είναι η διαδικασία η οποία έχει σκοπό την ενεργοποίηση των κινήτρων, την αύξηση της αφοσίωσης και της συμμετοχής στη δραστηριότητα, καθώς και τη διαμόρφωση της συμπεριφοράς, κάνοντας χρήση μηχανισμών και τεχνολογιών παιχνιδιών. Η χρήση της δε συναντάται μόνο σε εκπαιδευτικούς τομείς διαφήμισης, μάρκετινγκ κ.α. Η εισαγωγή στοιχείων Παιχνιδοποίησης στη διδακτική διαδικασία συμβάλει στην κινητοποίηση των μαθτών, στην δημιουργία ομαδικού πνεύματος, στην συνέπεια και στην ανάπτυξη κλίματος εμπιστοσύνης και αμοιβαίου σεβασμού. Συνεπώς η διδακτική μέθοδος του δασκάλου μπορεί να εφαρμοστεί με μεγαλύτερη ευκολία και οι μαθησιακοί στόχοι μπορούν να επιτευχθούν με μεγαλήτερη ευκολία. Επίσης οι μέθοδοι της Παιχνιδοποίησης συμβάλουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και ποιότικών χαρακτηριστικών των μαθητών με στόχο τη μάθηση και τη δέσμευση με το αντικείμενο. Σύμφωνα με αυτά που αναφέραμε ο κύριος στόχος της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθούν και να κατανοηθούν οι μέθοδοι παιχνιδοποίησης, να δημιουργηθεί μια μεθοδολογίαπου να εντάσσει στοιχεία της στην εκπαιδευτική διαδικασία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τέλος να αξιολογηθεί η μεθοδολογία αυτή εντάσσοντας την στο πλάνο του μαθήματος μιας τάξης της πρωτοβάθμιας εκπάιδευσης. Το νέο πλάνο μαθήματος με μεθόδους παιχνιδοποίησης που δημιουργήθηκε εφαρμόστηκε σε τάξεις αγγλικών με μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά το δεύτεο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς και τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά καθώς υπήρξε αποδοχή των μεθόδων, αύξηση της κινητοποίησης, δημιουργήθηκε κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας, αύξηση της απόδοσης και της συνέπειας των μαθητών.el_GR
dc.format.extentv, 91 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαιχνιδοποίηση στην εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectGamification elements in educationel_GR
dc.titleΕφαμογή και αξιολόγηση μεθοδολογίας ένταξης στοιχείων παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis studies the integration of Gamification elements in education to modernize and upgrade its quality. Gamification is the process which aims to activate incentives and increase loyalty and participation in the activity and the conformation of behavior, using game design technologies and mechanisms. The use is not only found in areas of education, but also in areas of advertising, marketing, etc. The introduction of Gamification elements in the teaching process contribute to the mobilization of students, to create team spirit, the consistency and the development of trust and mutual respect. Therefore, the teaching method can be applied more easily and learning objectives can be achieved more easily. Also Gamification methods help to develop skills and quality of students with the aim of learning and commitment to the subject. According to what we discussed, the main objective of this thesis is to study and understand the Gamification methods, to create a methodology to integrate elements of the educational process in primary education, and finally to evaluate the methodology, including it in the course plan of a primary school. The new course plan with Gamification elements applied in English classes to primary school students in the second and third quarter of the school year. The results were encouraging. The methods was accepted, the mobilization was increased, a climate of cooperation and teamwork was created and efficiency and consistency of students was increased.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record