Show simple item record

dc.contributor.advisorΑστερίου, Δημήτριος
dc.contributor.authorΓιώτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherGiotis, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-09-02
dc.date.accessioned2014-09-02T10:04:56Z
dc.date.available2014-09-02T10:04:56Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-09-02
dc.identifier.otherMBA/2014/00231el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1721
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί το προϊόν δειγματοληπτικής έρευνας που διεξήχθη σε πανελλαδικό επίπεδο, με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο τα στελέχη του Ελληνικού Στρατού Ξηράς πιστεύουν στην αναγκαιότητα εντατικοποίησης της εργασιακής επιμόρφωσής τους καθώς και της διά βίου μάθησης προκειμένου να πετύχουν την επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωση με δεδομένες τις διαρκώς μεταβαλλόμενες γνωστικές, τεχνολογικές, οικονομικές συνθήκες της σύγχρονης εποχής. Ο γενικός αυτός σκοπός αναλύεται σε οκτώ επιμέρους ερευνητικά ερωτήματα που επιχειρούν να αποσαφηνίσουν τις σχετικές επικρατούσες αντιλήψεις των στελεχών του Στρατού εξετάζοντας την ικανοποίηση από την παρασχεθείσα επιμόρφωση, την αξία που δίνει η Στρατιωτική Υπηρεσία στην επιμόρφωση, την αξιοποίηση των επιμορφωμένων, την αξιολόγηση της επιμόρφωσης ως παράγοντα επαγγελματικής ανάπτυξης, την έως τώρα ενασχόληση με τη Διά Βίου Μάθηση, τα σχετικά εμπόδια ενασχόλησης, την πολιτική της Στρατιωτικής Υπηρεσίας προς τη Διά Βίου Μάθηση και τη Διά Βίου Μάθηση ως παράγοντα επαγγελματικής ανάπτυξης. Ως ερευνητικό εργαλείο επιλέχθηκε ερωτηματολόγιο που συμπεριλαμβάνει και τα οκτώ ερευνητικά ερωτήματα. Καθώς το θέμα της έρευνας σχετίζεται με το θεωρητικό υπόβαθρο της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, επιχειρείται παρουσίαση των βασικών της αρχών με έμφαση στις έννοιες της Εκπαίδευσης Προσωπικού, της Επιμόρφωσης, αλλά και της Δια Βίου Μάθησης. Αποσαφηνιστικό ρόλο, ακόμη, παίζει και η ακροθιγής αναφορά στην οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος στον Ελληνικό Στρατό Ξηράς. Για την αξιολόγηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων προκρίθηκε περιγραφική και επαγωγική στατιστική μέσω του προγράμματος SPSS. Στα αποτελέσματα διαφάνηκε ότι ενώ τα μόνιμα στελέχη του Στρατού Ξηράς αντιλαμβάνονται πλήρως τον εποικοδομητικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τόσο η επιμόρφωση όσο και η δια βίου μάθηση στην προσπάθεια βελτίωσης της εργασιακής αποτελεσματικότητας και στην επίτευξη περεταίρω επαγγελματικής ανάπτυξης, προβάλουν την αναγκαιότητα υποστήριξής τους από την ίδια τη Στρατιωτική Υπηρεσία στους τομείς αφενός της οργάνωσης, και διεξαγωγής, τέτοιων προγραμμάτων και αφετέρου της ενημέρωσης, της παροχής σχετικών κινήτρων ενασχόλησης και της διαρκούς αξιοποίησης τους. Για τους παραπάνω λόγους προτείνεται η ένταξη στο στρατηγικό σχεδιασμό της Στρατιωτικής Υπηρεσίας περεταίρω σχετικών ερευνών που θα αμβλύνουν τα διαπιστωθέντα χάσματα μεταξύ των αποτελεσμάτων του παρόντος και των επιθυμητών.el_GR
dc.format.extent62 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔια Βίου Μάθησηel_GR
dc.subjectLifelong learningel_GR
dc.subjectΔια Βίου Μάθηση -- Ελληνικός Στρατός Ξηράςel_GR
dc.subjectLifelong learning -- Greek Armyel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΟι αντιλήψεις των μόνιμων στελεχών του στρατού ξηράς σχετικά με το ρόλο της εργασιακής επιμόρφωσης και της δια βίου μάθησης στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present essay is the product of a survey that took place in the Greek Army in order to investigate in what degree officers and petty officers believe that the increase of training and lifelong learning is necessary regarding their professional improvement in a constantly changing environment. This general purpose is analyzed in eight research questions that try to show their beliefs by searching out their training satisfaction, the value that is given in training by the Army, the utilization of trainees, the evaluation of training as a professional improvement factor, the pursuit of lifelong learning, the obstacles that emerge for lifelong learning, the policy of the Army regarding the lifelong learning and the lifelong learning as a professional improvement factor. As research instrument was chosen a questionnaire that includes all the research questions. Further more because of the relation of the research questions with the theoretical background of human management, in this essay are presented the basic concepts of it focusing in the meaning of professional training, and the lifelong learning. Additionally, a short description of the organization and faction of the Greek Army educational system throws light to this field. For the evaluation and analysis of the results was chosen the use of descriptive and inductive statistics by the use of SPSS. The results indicate that though officers and petty officers acknowledge the significance of professional training and lifelong learning for their professional effectiveness and improvement, they pose the necessity of the Army support regarding their needs in participating in such programs, being updated about them and being motivated to attend them. For the above reasons there should be added to the Greek Army strategic planning the realization of more relevant surveys that will improve the situation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record