dc.contributor.advisor | Χαλαμανδάρη, Καλλιρόη | |
dc.contributor.author | Θεοδότου, Σταυρούλα | |
dc.contributor.other | Theodotou, Stavroula | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2011-08-22 | |
dc.date.accessioned | 2011-08-22T14:42:34Z | |
dc.date.available | 2011-08-22T14:42:34Z | |
dc.date.copyright | 2011-05 | |
dc.date.issued | 2011-08-22 | |
dc.identifier.other | ΕΠΑ/2011/00019 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/165 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στον επιστημονικό διάλογο σχετικά με τις παραμέτρους που φαίνεται να σχετίζονται με την Ευτυχία των παιδιών. Ο γενικός σκοπός της ήταν να διερευνήσει τις παραμέτρους που συνδέονται με την Ευτυχία των παιδιών ηλικίας 6-12 χρονών, όπως εκφράζονται από τα ίδια τα παιδιά. Το ερευνητικό δείγμα αποτέλεσαν 264 παιδιά (126 αγόρια και 138 κορίτσια), όλων των τάξεων που φοιτούσαν στο Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Πεύκιος Γεωργιάδης, κατά τη σχολική χρονιά 2010-2011. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσα από σχέδια και συνεντεύξεις (10) παιδιών. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι τομείς Ελεύθερος χρόνος, Ειδικές περιστάσεις, Οικογένεια, Επαφή με τη φύση, Φίλοι, Ξεκούραση/Διακοπές, Κατοικίδια, Σχολείο, Επιβραβεύσεις και Υλικά αγαθά σχετίζονται με την Ευτυχία παιδιών ηλικίας 6-12 χρόνων. Οι τομείς Ελεύθερος χρόνος, Ειδικές περιστάσεις, Επαφή με τη φύση, Οικογένεια και Φίλοι φαίνεται να σχετίζονται περισσότερο με την Παιδική Ευτυχία από ότι οι υπόλοιποι τομείς. Ο τομέας Σχολείο δημιουργεί κάποιους προβληματισμούς για την αδύνατη συσχέτισή του με την Ευτυχία των παιδιών του δείγματος, λαμβάνοντας υπόψη το είδος του σχολείου στο οποίο φοιτούν τα συγκεκριμένα παιδιά το οποίο αποτελεί πρότυπο σχολείο και καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης, γεγονός που αξίζει περαιτέρω διερεύνηση. Εξετάζοντας αναλυτικά τις κατηγορίες φαίνεται ότι κάποιες υποκατηγορίες από τον κάθε τομέα δείχνουν να σχετίζονται περισσότερο ή λιγότερο με την Παιδική Ευτυχία και να διαφοροποιούνται ανάλογα με το φύλο και την ηλικία.
Λαμβάνοντας υπόψη και τους περιορισμούς της παρούσας μελέτης, τα ευρήματα από την έρευνα αυτή μελετώνται σε σχέση με τη διεθνή βιβλιογραφία πάνω στο θέμα. Η έρευνα αυτή θα μπορούσε να αποτελέσει μια πιλοτική έρευνα για περαιτέρω διερεύνηση στο θέμα και γίνονται προτάσεις προς αυτή την κατεύθυνση. | el_GR |
dc.format.extent | 159 σ. πιν. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Ορισμοί της ευτυχίας | el_GR |
dc.subject | Θεωρίες μικρο-επιπέδου | el_GR |
dc.subject | Θεωρίες μακρο-επιπέδου | el_GR |
dc.title | Η ευτυχία όπως την αντιλαμβάνονται τα παιδιά ηλικίας 6-12 χρόνων | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present study aims to contribute to research regarding factors related to Children’s Happiness. The main aim was to investigate factors associated with happiness, as expressed by children aged 6-12 years. The research sample consisted of 264 children (126 boys and 138 girls) enrolled in Pefkios Georgiades Primary School, during the school year 2010-2011. Data were collected through drawings and (10) interviews of children. Results indicate that the areas Leisure, Special Circumstances, Family, Contact with Nature, Friends, Rest/Vacations, Pets, School Awards and Material Goods appear to be major parameters of happiness, as perceived by the children of the sample. The parameters of Leisure, Special Circumstances, Contact with Nature, Family and Friends appear to be mentioned with higher frequency than others. School is not considered to be one of the major factors related to happiness. Differences in the frequency with which factors are being reported appear between boys and girls, and among different age groups.
Limitations of the study are examined and results are being discussed in the context of theories and research on happiness. The present study could be considered to be a pilot study for further research in the field, and suggestions for further studies are being presented. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |