Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχιώτης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΟικονόμου, Ζωή-Ιωάννα
dc.contributor.otherEconomou, Zoe-Ioanna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-25
dc.date.accessioned2014-07-25T09:12:47Z
dc.date.available2014-07-25T09:12:47Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-25
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2014/00171el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1616
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΜέσα από την παγκοσμιοποίηση, τον έντονο ανταγωνισμό αλλά και την οικονομική κρίση, αρχίζει να διαφαίνεται όλο και περισσότερο η τάση για συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη του Ανθρωπίνου Δυναμικού ως το πλέον συγκριτικό πλεονέκτημά των επιχειρήσεων έναντι των ανταγωνιστών τους. Προς τούτο και οι αρμόδιες Διευθύνσεις Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) ενεργούν πάνω σε μια τέτοια Στρατηγική και διαμορφώνουν τις απαιτούμενες συνθήκες βάσει των εκάστοτε συνθηκών.Οι γνώσεις, οι ικανότητες, οι δεξιότητες και ο επαγγελματισμός των εργαζομένων, το αίσθημα σταθερότητας και ασφάλειας στην εργασία, συνιστούν στοιχεία που αντικατοπτρίζουν την βιωσιμότητα της επιχείρησης, την ικανότητά της να εξυπηρετεί, την λεγόμενη φήμη και πελατεία αλλά επιπλέον δίνει την αίσθηση θα λέγαμε της "υγείας" τόσο στον ευρύτερο επιχειρηματικό και τραπεζικό κόσμο, όσο και στο καταναλωτικό κοινό. Η παρούσα διπλωματική αναλύει τον ρόλο που διαδραματίζει η διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού στην αξιοποίηση και αξιολόγηση του προσωπικού των τραπεζών, ειδικότερα δε αναφερόμαστε στην περίπτωση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Ειδικότερα, στόχος της εργασίας είναι να αποτυπώσει τον μηχανισμό λειτουργίας της ΔΑΔ στο νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο σε σχέση με τα σύγχρονα εργαλεία που χρησιμοποιεί ώστε να εξυπηρετεί τους στόχους της. Επίσης, δευτερευόντως μέσα από πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη στο χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου-Απριλίου 2014 - διερευνάται η τωρινή κατάσταση στην λειτουργία της ΔΑΔ στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο σε σχέση πάντοτε με τις γενικές αρχές που διέπουν τη ΔΑΔ, όπως αναφέρονται στη διεθνή και όχι μόνο βιβλιογραφία.el_GR
dc.format.extent66 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectΑξιολόγηση προσωπικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectEmployee evaluationel_GR
dc.titleΗ διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στον τραπεζικό τομέα. Σύγχρονες εξελίξεις. Η περίπτωση του Νέου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThrough globalization, fierce competition and the economic crisis, it begins to emerge more and more the trend for continuous evolution and development of human resources as the most competitive business advantage over their competitors. For that purpose, the competent Directorates of Human Resources Management (HRM) acting on such a strategy and formulate the necessary conditions under prevailing conditions. The knowledge, abilities , skills and professionalism of workers , the feeling of stability and safety at work are factors that reflect the company's viability , its ability to serve , the so-called goodwill but also gives a sense we could say the " health " as the wider business and banking world and the general public . This thesis analyzes the role of human resource management in the use and evaluation of bank personnel , in particular refer to the case of the Postal Savings Bank. Specifically, the aim of this dissertation is to outline the mechanics of HRM in the new Postal Savings bank compared with the modern tools which are used to serve its objectives. Also, secondarily, through primary research conducted in the period February-April 2014 – we investigate the current situation in function of HRM in Postal Bank compared with the general principles underlying HRM, as reported in the international and not only literature.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record