Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηνικόλας, Γιώργος
dc.contributor.authorΚυριάκου Γρηγόρη, Αθηνά
dc.contributor.otherKyriakou Gregory, Athina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-24
dc.date.accessioned2014-07-24T11:20:02Z
dc.date.available2014-07-24T11:20:02Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-24
dc.identifier.otherMBA/2014/00251el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1605
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή όπου το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινής ζωής του κάθε ανθρώπου θα ήταν περίεργο να μην εμφανιστούν και νέες διαστάσεις στο Μάρκετινγκ. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ είναι μια από αυτές και όλο και περισσότερο εντάσσεται στο χώρο των επιχειρήσεων. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ και η σημαντικότητα της χρήσης του στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων. H κατανόηση των σημαντικότερων εργαλείων και των στρατηγικών του ΔΜ από μέρους των επιχειρήσεων, καθώς και τα πλεονεκτήματα που πιθανόν να προσφέρουν σε αυτές θα μελετηθούν και θα αναλυθούν στα πλαίσια της παρούσας εργασίας. Τα πιο σημαντικά εργαλεία ΔΜ θεωρούνται, τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης (Social Media), η Εταιρική Ιστοσελίδα (Website), η Αναζήτηση στις Μηχανές Βελτιστοποίησης (Search Engine Optimization,SEO) και το Μάρκετινγκ μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομιόυ (E-mail Marketing). Εκ πρώτης όψεος τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αποδεικνύουν ότι η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις στην Κύπρο υστερεί. Μεγάλο ποσοστό του δείγματος ενώ γνωρίζει (Ποσοστό 86%) τι είναι το ΔΜ εντούτις δεν το χρησιμοποιεί (Ποσοστό 64,9%). Παρόλα αυτά τα αποτελέσματα μεταξύ των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και αυτών που δεν το χρησιμοποιούν, δεν παρουσιάσαν σημαντικές διαφορές στις απαντήσεις που δόθηκαν. Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τόσο οι επιχειρήσεις που έχουν εντάξει τις στρατηγικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ όσο και οι επιχειρήσεις που δεν τις έχουν εντάξει στις στρατηγικές τους, έχουν τις ίδιες σχεδόν απόψεις όσον αφορά τα ωφελήματα που μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή τους τα εργαλεία του ΔΜ. Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία που έχει μελετηθεί και τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, οι προοπτικές αύξησης στη χρήση των εργαλείων ΔΜ από τις επιχειρήσεις βασίζονται κυρίως στο ότι το απαιτεί το σύγχρονο περιβάλλον στο οποίο ζούμε.  el_GR
dc.format.extent98 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Κύπροςel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternet marketingel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Cyprusel_GR
dc.titleΗ χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ απο επιχειρήσεις στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn today’s days where the internet is a part of every person’s daily life it would be odd if new ways of Marketing didn’t occur. Internet Marketing was doubted initially by the Business World and even today it is not accepted so easily, at least not by a number of businesses in Cyprus. The main objective of this assignment is the study of Internet Marketing and the importance of its use in the modern world of business. Furthermore, this assignment will examine the understanding of the tools and strategies of internet marketing by businesses and the advantages that they are likely to offer. The main tools of Internet Marketing are: Social Media, Website, Search Engine Optimization (SEO) and E-mail marketing. The results of this research prove that the use of Internet Marketing by businesses in Cyprus is lacking. A big part of the business world is aware of what Internet Marketing is (86%) but does not use it (64.9%). However between Businesses that use Internet Marketing and those that do not, no significant differences have been recorded. Businesses that include the strategies of internet Marketing and those that do not, have similar views on what the advantages are and what Internet Marketing has to offer to their businesses. According to international bibliography and the results of this thesis, the potential of increase of use of Internet Marketing tools by businesses are based mainly on the fact that it is increasingly demanded in the world of today.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record