dc.contributor.advisor | Χατζηνικόλας, Γιώργος | |
dc.contributor.author | Κυριάκου Γρηγόρη, Αθηνά | |
dc.contributor.other | Kyriakou Gregory, Athina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-07-24 | |
dc.date.accessioned | 2014-07-24T11:20:02Z | |
dc.date.available | 2014-07-24T11:20:02Z | |
dc.date.copyright | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-07-24 | |
dc.identifier.other | MBA/2014/00251 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1605 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στη σημερινή εποχή όπου το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινής ζωής του κάθε ανθρώπου θα ήταν περίεργο να μην εμφανιστούν και νέες διαστάσεις στο Μάρκετινγκ. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ είναι μια από αυτές και όλο και περισσότερο εντάσσεται στο χώρο των επιχειρήσεων.
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ και η σημαντικότητα της χρήσης του στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων. H κατανόηση των σημαντικότερων εργαλείων και των στρατηγικών του ΔΜ από μέρους των επιχειρήσεων, καθώς και τα πλεονεκτήματα που πιθανόν να προσφέρουν σε αυτές θα μελετηθούν και θα αναλυθούν στα πλαίσια της παρούσας εργασίας.
Τα πιο σημαντικά εργαλεία ΔΜ θεωρούνται, τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης (Social Media), η Εταιρική Ιστοσελίδα (Website), η Αναζήτηση στις Μηχανές Βελτιστοποίησης (Search Engine Optimization,SEO) και το Μάρκετινγκ μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομιόυ (E-mail Marketing).
Εκ πρώτης όψεος τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αποδεικνύουν ότι η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις στην Κύπρο υστερεί. Μεγάλο ποσοστό του δείγματος ενώ γνωρίζει (Ποσοστό 86%) τι είναι το ΔΜ εντούτις δεν το χρησιμοποιεί (Ποσοστό 64,9%). Παρόλα αυτά τα αποτελέσματα μεταξύ των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και αυτών που δεν το χρησιμοποιούν, δεν παρουσιάσαν σημαντικές διαφορές στις απαντήσεις που δόθηκαν. Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τόσο οι επιχειρήσεις που έχουν εντάξει τις στρατηγικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ όσο και οι επιχειρήσεις που δεν τις έχουν εντάξει στις στρατηγικές τους, έχουν τις ίδιες σχεδόν απόψεις όσον αφορά τα ωφελήματα που μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή τους τα εργαλεία του ΔΜ.
Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία που έχει μελετηθεί και τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, οι προοπτικές αύξησης στη χρήση των εργαλείων ΔΜ από τις επιχειρήσεις βασίζονται κυρίως στο ότι το απαιτεί το σύγχρονο περιβάλλον στο οποίο ζούμε.
| el_GR |
dc.format.extent | 98 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διαδικτυακό μάρκετινγκ -- Κύπρος | el_GR |
dc.subject | Διαδικτυακό μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Internet marketing | el_GR |
dc.subject | Internet marketing -- Cyprus | el_GR |
dc.title | Η χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ απο επιχειρήσεις στην Κύπρο | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In today’s days where the internet is a part of every person’s daily life it would be odd if new ways of Marketing didn’t occur. Internet Marketing was doubted initially by the Business World and even today it is not accepted so easily, at least not by a number of businesses in Cyprus.
The main objective of this assignment is the study of Internet Marketing and the importance of its use in the modern world of business. Furthermore, this assignment will examine the understanding of the tools and strategies of internet marketing by businesses and the advantages that they are likely to offer. The main tools of Internet Marketing are: Social Media, Website, Search Engine Optimization (SEO) and E-mail marketing.
The results of this research prove that the use of Internet Marketing by businesses in Cyprus is lacking. A big part of the business world is aware of what Internet Marketing is (86%) but does not use it (64.9%). However between Businesses that use Internet Marketing and those that do not, no significant differences have been recorded. Businesses that include the strategies of internet Marketing and those that do not, have similar views on what the advantages are and what Internet Marketing has to offer to their businesses.
According to international bibliography and the results of this thesis, the potential of increase of use of Internet Marketing tools by businesses are based mainly on the fact that it is increasingly demanded in the world of today. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |