Show simple item record

dc.contributor.advisorΖήσης, Βασίλειος
dc.contributor.authorΜαγκλάρα, Ευφροσύνη
dc.contributor.otherMagklara, Efrosyni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-23
dc.date.accessioned2014-07-23T08:55:59Z
dc.date.available2014-07-23T08:55:59Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-23
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2014/00154el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1592
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή αποτελεί μία προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της αφοσίωσης και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Η έρευνα διεξήχθη στον ελληνικό τραπεζικό τομέα και οι πληροφορίες συλλέχθηκαν από 107 πελάτες λιανικής τραπεζικής μέσω ερωτηματολογίου. Η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας έδειξε ότι δημογραφικοί παράγοντες όπως ο τόπος κατοικίας, το φύλο, η ηλικία και η εκπαίδευση των πελατών δεν επηρεάζουν τις προθέσεις αφοσίωσής τους. Αντίθετα παράγοντες όπως η ικανοποίηση, η εμπιστοσύνη και ο ικανοποιητικός χειρισμός των συγκρούσεων επηρεάζουν θετικά την αφοσίωση των πελατών λιανικής τραπεζικής. Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι τα έξοδα και οι ποινές που προκύπτουν λόγω αλλαγής τράπεζας συνεργασίας δε σχετίζονται με τις προθέσεις αφοσίωσης των πελατών. Συμπερασματικά, διαπιστώθηκε ότι παρόλο το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας και τη γενική κρίση που επικρατεί στον τραπεζικό τομέα, μεγάλο ποσοστό πελατών είναι αφοσιωμένοι προς την τράπεζα που κυρίως συναλλάσσονται.el_GR
dc.format.extent81 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤραπεζικό σύστημα -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectBanking system -- Greeceel_GR
dc.titleΗ αφοσίωση του πελάτη στη λιανική τραπεζικήel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present paper is an attempt to provide an approach of the meaning of loyalty and the factors that influence the intentions of customer loyalty. A survey was carried out in the banking sector of Greece and the data collected from 107 customers through a questionnaire. The analysis of the survey data showed that demographic factors such as place of residence, gender, age and education do not affect customer loyalty. In contrast, factors such as satisfaction, trust and conflict handling positively influence customer loyalty in retail banking. It was also found that switching cost is not related to the customer loyalty intentions. In conclusion, it was found that despite the difficult economic environment in Greece and the general crisis in the banking sector, a large proportion of customers are loyal to the bank that primarily transact.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record