Show simple item record

dc.contributor.advisorΓούναρης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΝεοφύτου, Νεόφυτος
dc.contributor.otherNeophytou, Neophytos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2011-08-02
dc.date.accessioned2011-08-02T11:11:17Z
dc.date.available2011-08-02T11:11:17Z
dc.date.copyright2011-07
dc.date.issued2011-08-02
dc.identifier.otherMBA/2011/00043el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/139
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ επαγγελματική επιτυχία είναι ένα από τα πλέον ουσιώδη θέματα που προβληματίζουν τόσο τους ίδιους τους εργαζόμενους, τους οργανισμούς που τους απασχολούν αλλά και την ευρύτερη κοινωνία στο σύνολο της. Ο ρόλος των ακαδημαϊκών προσόντων στην επαγγελματική επιτυχία του ατόμου στην Κύπρο αποτελεί το βασικό ερευνητικό αντικείμενο της διατριβής μας, σε μια ομολογουμένως δύσκολη οικονομική συγκύρια για ολόκληρο τον κόσμο, με τον τομέα της απασχόλησης να αντιμετωπίζει ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα. Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει την ύπαρξη επαγγελματικής επιτυχίας ανάμεσα στους εργαζόμενους στην Κύπρο και πιο συγκεκριμένα να εξετάσει κατά πρώτο και κύριο λόγο σε ποιο βαθμό μπορεί να συσχετιστεί με τα ακαδημαϊκά προσόντα και κατά δεύτερο με μια σειρά από άλλους παράγοντες που επιδρούν τόσο στην αντικειμενική όσο και στην υποκειμενική επαγγελματική επιτυχία. Αναφορά γίνεται επίσης και στα αποτελέσματα που προκύπτουν από αυτή την κατάσταση. Η θέση της διατριβής είναι ότι τα ακαδημαϊκά προσόντα καθορίζουν αλλά δεν διασφαλίζουν την επαγγελματική επιτυχία στην Κύπρο. Συνδέονται θετικά με τα περισσότερα αντικειμενικά κριτήρια επαγγελματικής επιτυχίας, με την σημαντικότερη συσχέτιση να εντοπίζεται ως προς τον μισθό, ενώ για την υποκειμενική επαγγελματική επιτυχία τα αποτελέσματα είναι κάπως ασαφή, χωρίς ιδιαίτερα σημαντικές συσχετίσεις. Όσον αφορά τους υπολοίπους παράγοντες που επιδρούν στην επαγγελματική επιτυχία, οι σημαντικότερες συσχετίσεις αφορούν την καθοδήγηση και την ύπαρξη εμπιστοσύνης προς τους ανώτερους, ενώ σχετικά με τα αποτελέσματα που προκύπτουν, η αφοσίωση στον οργανισμό, η κοινωνική αναγνώριση, το χαρακτηριστικό της Organizational Citizenship Behavior και η μειωμένη συστηματική απουσία επίσης συνδέονται θετικά με την ύπαρξη ακαδημαϊκών προσόντων, κάτι που συνάδει με τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών. Δεν παρουσιαστήκαν σημαντικές στατιστικές συσχετίσεις ανάμεσα στην ύπαρξη ακαδημαϊκών προσόντων και την ικανοποίηση που προκύπτει από το μισθό, αν τα άτομα κάνουν στην εργασία τους πράγματα που τους ευχαριστούν, τις προσωπικές φιλοδοξίες και την ύπαρξη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε συναδέλφους.el_GR
dc.format.extent95 σ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική αποκατάστασηel_GR
dc.subjectΑκαδημαϊκά προσόνταel_GR
dc.subjectΠαράγοντες επιτυχίαςel_GR
dc.titleΟ ρόλος των ακαδημαϊκών προσόντων στην επαγγελματική επιτυχία του ατόμου στην κύπρο: Συνέπειεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractCareer success is one of the most substantial issues that concern the employees, employers and the whole society including them. The influence of academic qualifications on the career success of an individual in Cyprus is our basic subject, in a difficult financial timing for the whole world and especially the section of employment which is facing serious problems. The main purpose of this study was to examine career success between the individuals in Cyprus and more specifically the influence of the academic qualifications and some other factors on the achievement of objective and subjective career success. There is also reference to the outcomes from where this applies. Our conclusion is that academic qualifications are defining but they do not secure career success. Correlation analysis has revealed that academic qualifications were positively related with objective career success, especially with the level of pay while on subjective career success the results were inconclusive. Regarding the other factors, the most important correlations founded on the effect of mentoring, trust on management and regarding the outcomes Organizational Citizenship Behavior, commitment, social recognition and low absenteeism were positively related with academic qualifications in accordance with other studies. We did not found any important correlations between academic qualifications and satisfaction arising from level of pay, things that employees do at their work that they like and make them happy, personal ambitions and trust in peers.el_GR
dc.format.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record