Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠιτέλης, Χρήστος
dc.contributor.authorΓεωργακοπούλου, Αναστασία
dc.contributor.otherGeorgakopoulou, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-08-28
dc.date.accessioned2013-08-28T10:56:05Z
dc.date.available2013-08-28T10:56:05Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-08-28
dc.identifier.otherMBA/2013/00070el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1366
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο συνεχούς βελτίωσης, αξιολόγησης, μέτρησης, διαχείρισης και διασφάλισης της ποιότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων, επιφέροντας σημαντικά οφέλη σε όλα τα επίπεδα επιχειρησιακής λειτουργίας. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του εύρους και πεδίου εφαρμογής των συστημάτων ΔΟΠ στις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, καθώς και η εξέταση των σημαντικότερων διαστάσεών της. Μεθοδολογία: Η μεθοδολογία της παρούσας έρευνας βασίζεται στην ποσοτική ανάλυση και στατιστική επεξεργασία ερωτηματολογίων θα οποία συμπληρώθηκαν από 82 ελληνικές ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Αποτελέσματα: Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες αναγνωρίζουν τα οφέλη της εφαρμογής συστημάτων διασφάλισης ποιότητας, εστιάζοντας στις διαστάσεις της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων, των ανθρωπίνων πόρων και των σχέσεων με τους προμηθευτές, ωστόσο εμφανίζουν ελλείψεις στους τομείς της μέτρησης της απόδοσης, της επικοινωνίας της ποιότητας και της χρήσης εργαλείων συγκριτικής ανάλυσης και μέτρησης της ποιότητας. Περιορισμοί: Οι βασικοί περιορισμοί της παρούσας έρευνας αφορούν το μη προηγουμένως σταθμισμένο εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την εξαγωγή των στατιστικών ευρημάτων, καθώς και τις επιδράσεις του υφεσιακού οικονομικού περιβάλλοντος, με αποτέλεσμα να δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στους οικονομικούς περιορισμούς και τα οικονομικά οφέλη της ΔΟΠ. Συμπεράσματα: Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες αναγνωρίζουν τα οφέλη της ΔΟΠ, ωστόσο δεν έχουν κατανοήσει πλήρως τη φιλοσοφία της, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες διαστάσεις.el_GR
dc.format.extent98 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στην ναυτιλίαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: Total Quality Management (TQM) is a modern tool of continuous improvement, assessment, measurement and management of quality for modern businesses, bringing significant benefits to all operational levels. Aim: Aim of this thesis is the investigation of the extent and scope of TQM systems in Greek shipping companies, as well as the examination of its major features. Methodology: The methodology of this research is based on the quantitative analysis and statistical analysis of questionnaires completed by 82 Greek shipping companies. Results: Greek shipping companies recognize the benefits of implementing quality assurance systems, focusing on the aspects of customer relationship management, human resources management and management of suppliers, but lack in the areas of performance measurement, communication of quality and use of benchmarking tools and systems of quality measurement. Limitations: The main limitations of this research are related to the previously non-weighted questionnaire used to extract the statistical findings and to the effects of the recessionary economic environment, so particular attention is given to economic constraints and economic benefits of TQM. Conclusions: Greek shipping companies recognize TQM benefits; however not fully understand its philosophy, focusing on specific quality dimensions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής