Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλυκού, Ιωάννα
dc.contributor.authorΧαλιβέρα, Ανθή
dc.contributor.otherChalivera, Anthi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-08-27
dc.date.accessioned2013-08-27T11:10:33Z
dc.date.available2013-08-27T11:10:33Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-08-27
dc.identifier.otherMBA/2013/00146el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1361
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε αυτή τη διπλωματική εργασία το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθούμε είναι οι αποφάσεις στρατηγικού σχεδιασμού των μικρομεσαίων επιχειρήσεων έτοιμου ενδύματος σε σχεση με την παγκοσμιοποίηση των αγορών και την αύξηση του διεθνούς ανταγωνισμού. Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί η ποθανότητα επιβίωσης και ανάπτυξης μιας μικρομεσαίας επιχείρισης, σε σχέση με τον έντονο ανταγωνισμό στην Ενωμένη Ευρώπη, αλλά και παγκόσμια, μέσα απο στρατηγικές αποφάσεις και επιλογές. Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η επιλόγή στρατηγικής είναι, ίσως η σημαντικότερη διαδικασία για την επιβίωση και ανάπτυξη μιας επιχείρισης. Μέσα απο τις στρατηγικές αποφάσεις δρομολογείται η πορεία ενός οργανισμού σε όλες τις εκφάνσεις και τα επίπεδα και, παράλληλα αναδεινκνύεται η ορθότητα των επιλογών αυτών. Το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας εξετάζει τρεις περιπτώσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Απο την έρευνα που έγινε προέκυψε ότι σημαντικό μέρος των εργασιών του έχει γίνει outsourcing προς χώρες των Βαλκανίων. Παρόλα αυτά όμως κρατούν οι επιχειρήσεις που έχουν κρατήσει εδώ τις λειτουργίες τους και αποσκοπούν στην παραγωγή ενδυμάτων υψηλής ποιότητας.el_GR
dc.format.extent167 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός -- Μικρομεσαίες επιχειρήσειςel_GR
dc.subjectStrategic planning -- Apparel industryel_GR
dc.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου έτοιμου ενδύματος. Περιπτωσιολογικές μελέτες Μ.Μ.Ε.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΣhe thesis focuses with the strategic planning concerning decisions made for firms operating in apparel industry in relation to the globalization of markets and the increased international competition, mostly from low cost countries. More specifically, it is exploring the possibility of survival and development of SMEs in relation to the intense competition in the European Union, but also globally through strategic decisions and choices. In such a competitive environment, choosing the most effective strategy is probably the most important process for the survival and growth of a business. Through strategic decisions we can control the course of an organization in all aspects and levels, while becoming the correctness of these options. This work examines three cases SMEs. From the survey conducted, there is evidence that a significant amount of work has been outsourcing to countries of the Balkans. Yet they keep their businesses operating with focus on producing high cost products.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record