Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣοφοκλέους, Ελένη
dc.contributor.authorΕυαγόρου, Αθηνά
dc.contributor.otherEvagorou, Athina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-08-27
dc.date.accessioned2013-08-27T11:10:19Z
dc.date.available2013-08-27T11:10:19Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-08-27
dc.identifier.otherMBA/2013/00149el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1360
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε μια εποχή όπου η διάθεση της πληροφορίας έγινε υπόθεση όλων και δεδομένου του συνεχώς διογκούμενου και αλληλοσυγκρουόμενου πληροφοριακού περιβάλλοντος (Κωστάκη, 2001), κρίνεται απαραίτητο για τις βιβλιοθήκες να αναδιοργανώνονται και να συμβαδίζουν με τις τάσεις της εποχής. Οι βιβλιοθήκες εκσυγχρονίζονται, δημιουργούν νέες υπηρεσίες είτε αναπροσαρμόζουν τις υφιστάμενες και υιοθετούν νέα μοντέλα και τεχνολογίες επιδιώκοντας με τον τρόπο αυτό τη μέγιστη ικανοποίηση των αναγκών των χρηστών τους. Οι βιβλιοθηκονόμοι από τη μεριά τους εκτός από συλλέκτες και φύλακες του υλικού γίνονται διαθέτες και προμηθευτές υπηρεσιών (Rowley, 1995). Στη σημερινή κοινωνία της πληροφορίας αναλαμβάνουν νέους ρόλους, ακολουθούν πρακτικές και μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας στοχεύουν στην ποιοτική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των χρηστών. Η Βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΒΤΠ) υιοθετεί τεχνολογίες και προσφέρει υπηρεσίες στην ακαδημαϊκή κοινότητα αντιλαμβανόμενη τις αλλαγές που επιφέρει το κοινωνικό-οικονομικό-πολιτικό περιβάλλον. Βασική αποστολή της ΒΤΠ είναι η υποστήριξη των μελών της στην εκπαιδευτική και ερευνητική τους δραστηριότητα. Στα πρώτα έξι χρόνια λειτουργίας της, η Βιβλιοθήκη έχει υιοθετήσει νέες τεχνολογίες και καινοτομίες στο χώρο των κυπριακών βιβλιοθηκών, προκειμένου να παρέχει στους χρήστες της προηγμένες υπηρεσίες οι οποίες ικανοποιούν τις απαιτούμενες ανάγκες. Στην παρούσα διατριβή αναφέρονται σε πρώτη φάση οι παρεχόμενες υπηρεσίες στη ΒΤΠ καθώς επίσης και οι ενέργειες από μέρους των βιβλιοθηκονόμων στην προσπάθεια τους για υποστήριξη των πληροφοριακών αναγκών των χρηστών και τη δημιουργία αυτόνομων διαχειριστών της πληροφορίας (Κωστάκη, 2001). Ακολούθως, γίνεται παρουσίαση των αποτελεσμάτων από την έρευνα ως προς την ικανοποίηση των φοιτητών και του ακαδημαϊκού προσωπικού από την ύπαρξη συγκεκριμένων υπηρεσιών και την ποιότητα τους έτσι όπως την αντιλαμβάνονται οι χρήστες, καθώς επίσης την ικανοποίηση τους από το προσωπικό της Βιβλιοθήκης. Επιπλέον, γίνεται σχολιασμός των αποτελεσμάτων της έρευνας σε σύγκριση με τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών που έχουν διεξαχθεί κατά καιρούς από το προσωπικό της Βιβλιοθήκης. Τέλος, στο πλαίσιο εκπλήρωσης των βασικών στόχων της ΒΤΠ η μελέτη παρουσιάζει συγκεκριμένο πλάνο μάρκετινγκ και εστιασμένες στρατηγικές προώθησης που επικεντρώνονται στις εξειδικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης της έρευνας που προσφέρονται στη Βιβλιοθήκη.el_GR
dc.format.extentx, 78 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιών -- Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκεςel_GR
dc.titleΤο μάρκετινγκ στο χώρο των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: Προώθηση υπηρεσιών στη βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn an era where information is easily available and having in mind the conflicting information environment (Kostakis, 2001), it is necessary for libraries to reorganize and keep up with current trends. Academic libraries create new services or adapt existing, and adopt new technologies in order to satisfy their users’ needs. Librarians have changed their role from storekeepers to salesmen (Rowley, 1995). In the information society librarians assume new roles, adopt practices and communicate with users through various communication channels in order to offer them qualitative and personalized services. The Cyprus University of Technology Library (CUT Library) adopts technologies and offers services to the academic community, considering the changes that observed in the social-economic-political environment. The Library’s mission is the support of educational and research activities in the community. In those first six years, the Library has adopted new technologies and innovations in order to provide its users advanced services that meet their needs. Firstly, this research mentions the services provided by the CUT Library as well as the librarians’ activities in their efforts to support the users’ information needs and create effective, critical and self-directed "managers of information" (Kostakis, 2001). Secondly, the study presents the results of research that examines users’ satisfaction from specific Library services and staff, and the perceived service quality. Moreover, the results of the survey are analyzed and discussed in a comparison with previous research results that held by Library in the past. Finally, the study presents specific marketing plan and strategies that focus on target Library services.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής