Show simple item record

dc.contributor.advisorΚοντοδημόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΕυκαρπίδης, Απόστολος
dc.contributor.otherEfkarpidis, Apostolos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-26
dc.date.accessioned2013-07-29T08:08:32Z
dc.date.available2013-07-29T08:08:32Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-29
dc.identifier.otherΔΜΥ/2013/00156el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1325
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (ΚΠΑ) προσφέρεται ως ένα εύκολο στη χρήση του εργαλείο, ώστε να βοηθηθούν οι οργανώσεις του δημόσιου τομέα σε όλη την Ευρώπη να χρησιμοποιήσουν τεχνικές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Παρέχει ένα πλαίσιο αυτοαξιολόγησης που είναι εννοιολογικά παρόμοιο με τα κύρια μοντέλα της ΔΟΠ, ιδιαιτέρως με το European Foundation Quality Management (EFQM), αλλά έχει διαμορφωθεί ειδικά για τις οργανώσεις του δημόσιου τομέα λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορές τους. Αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του είναι ότι είναι κοινό για όλες τις υπηρεσίες κάτι που διασφαλίζει τη συγκρισιμότητα των αποτελεσμάτων μεταξύ ομοειδών υπηρεσιών. Σκοπός Η αξιολόγηση της διοικητικής απόδοσης της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου μέσω της εφαρμογής του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης Μεθοδολογία Για την εφαρμογή του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης ακολουθήθηκαν μια σειρά συγκεκριμένων βημάτων – σταδίων, που προβλέπονται στον Οδηγό Εφαρμογής του και ονομάζονται βήματα διαδικασίας εφαρμογής. Η εφαρμογή των βημάτων αποσκοπεί στη βαθμολόγηση μέσω της αυτοαξιολόγησης των προκαθορισμένων ερωτημάτων 9 Κριτηρίων που υποδιαιρούνται σε 28 στο σύνολο Υποκριτήρια, που αποτελούν τη δομή του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης. Τα Κριτήρια είναι τα εξής: η Ηγεσία, το Ανθρώπινο Δυναμικό, η Στρατηγική και ο Προγραμματισμός, οι Συνεργασίες και οι Πόροι, οι Διαδικασίες, τα Αποτελέσματα σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό, τα Προσανατολισμένα Αποτελέσματα προς τον Πολίτη/Πελάτη, τα Αποτελέσματα Σχετικά με την Κοινωνία, τα Κύρια Αποτελέσματα Επίδοσης Για τη διαδικασία της βαθμολόγησης των ερωτημάτων, συστήθηκε η περιγραφόμενη στον Οδηγό Εφαρμογής «Ομάδα Έργου» ή «Ομάδα Αυτοαξιολόγησης» η οποία και την υλοποίησε. Σύμφωνα πάντα με τον Οδηγό Εφαρμογής του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης, για τη βαθμολόγηση των Κριτηρίων 1 έως 5 αποφασίζεται ο βαθμός με βάση βαθμολογική κλίμακα από 0 έως 100 η οποία διαιρείται σε 6 βαθμίδες που αντιστοιχούν στα επίπεδα του «Κύκλου Ποιότητας του Deming». Πιο συγκεκριμένα, η βαθμολογία από 0 έως 10 στον εν λόγω Κύκλο Ποιότητας δηλώνει έλλειψη δραστηριότητας στο συγκεκριμένο πεδίο. Από 11 έως 30 δηλώνει ύπαρξη προγραμματισμού για την πραγματοποίηση δράσεων. Από 31 έως 50, δηλώνει ύπαρξη προγραμματισμού και εφαρμογή δράσεων. Από 51 έως 70 δηλώνει ύπαρξη προγραμματισμού, εφαρμογής και επιθεώρησης δράσεων. Από 71 έως 90 δηλώνει ύπαρξη προγραμματισμού, εφαρμογής, επιθεώρησης δράσεων και τροποποίηση της λειτουργίας με βάση τα αποτελέσματα της επιθεώρησης. Τέλος από 91 έως 100 δηλώνει ύπαρξη συνεχούς ολοκληρωμένου βελτιωτικού Κύκλου Ποιότητας καθώς και διαδικασιών μάθησης. Αντίστοιχα, για τη βαθμολόγηση των Κριτηρίων 6-9 αποφασίζεται ο βαθμός με βάση βαθμολογική κλίμακα από 0 έως 100 η οποία διαιρείται σε 6 βαθμίδες ως εξής: Από 0 έως 10 δηλώνει απουσία μετρήσιμων αποτελεσμάτων ή έλλειψη πληροφορίας. Από 11 έως 30 δηλώνει Ύπαρξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων που δείχνουν αρνητικές τάσεις ή αποκλίσεις από τους σχετικούς στόχους. Από 31 έως 50 δηλώνει ύπαρξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων που δείχνουν σταθερές τάσεις ή επιτυχία ορισμένων από τους σχετικούς στόχους. Από 51 έως 70 δηλώνει ύπαρξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων που δείχνουν τάσεις βελτίωσης ή επιτυχία στους περισσότερους από τους σχετικούς στόχους. Από 71 έως 90 δηλώνει ύπαρξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων που δείχνουν σημαντική πρόοδο ή επιτυχία σε όλους τους σχετικούς στόχους. Από 91 έως 100 δηλώνει ύπαρξη άριστων αποτελεσμάτων διαχρονικά, επιτυχία όλων των σχετικών στόχων και πραγματοποίηση θετικών συγκριτικών αξιολογήσεων με ομοειδείς οργανισμούς. Αποτελέσματα Η Νοσηλευτική Υπηρεσία του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου βαθμολογήθηκε στα Κριτήρια του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης, ως εξής: 1. Στο Κριτήριο 1 που αφορά στην Ηγεσία, με 57,36 2. Στο Κριτήριο 2 που αφορά στη Στρατηγική και τον Προγραμματισμό, με 44,1 3. Στο Κριτήριο 3 που αφορά στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, με 50,07 4. Στο Κριτήριο 4 που αφορά στις Συνεργασίες και τους Πόρους, με 41,18 5. Στο Κριτήριο 5 που αφορά στη Διοίκηση Διαδικασιών και Αλλαγών με 30,04 6. Στο Κριτήριο 6 που αφορά στα Προσανατολισμένα στον Πολίτη/ Πελάτη Αποτελέσματα, με 49,17 7. Στο Κριτήριο 7 που αφορά στα Προσανατολισμένα στο Ανθρώπινο Δυναμικό Αποτελέσματα, με 42,13 8. Στο Κριτήριο 8 που αφορά στα Αποτελέσματα σχετικά με την Κοινωνία, με 53,97 9. Στο Κριτήριο 9 που αφορά στα Κύρια Αποτελέσματα, με 53,78 Συμπεράσματα Η Νοσηλευτική Υπηρεσία του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου αξιολογήθηκε για τη διοικητική απόδοσή της από το προσωπικό της, τους πολίτες και τους κοινωνικούς φορείς, με βάση το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης. Έτσι, μέσα από την προσδοθείσα γνώση έγιναν εμφανή τουλάχιστον 72 σημεία που πρέπει να δοθεί έμφαση για τη βελτίωσή τους και διαμορφώθηκαν οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την σύνταξη της έκθεσης αυτοαξιολόγησης και του νέου Επιχειρησιακού Πλάνου.el_GR
dc.format.extent147 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.titleΑξιολόγηση της διοικητικής λειτουργίας και της οργανωτικής απόδοσης της νοσηλευτικής υπηρεσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου, με τη χρήση του κοινού πλαισίου αξιολόγησης (ΚΠΑ)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Common Assessment Framework CAF offered as an easy to use tool to help public sector organizations across Europe to use techniques of Total Quality Management (TQM). Provides a framework for self - evaluation is conceptually similar to the main models of TQM, particularly with the European Foundation Quality Management (EFQM), but specially formulated for organizations in the public sector taking into account their differences. Notable feature is that it is common for all services that ensures the comparability of results between similar services. Purpose The evaluation of the administrative efficiency of the Nursing Service of the General Hospital of Syros through the implementation of the Common Assessment Framework Methodology For the implementation of the Common Assessment Framework followed a series of steps provided in the Implementation Guide. The implementation of steps aims to graduate through self assessment predefined queries of 9 Criteria that subdivided into 28 sub-criteria, which form the structure of the Common Assessment Framework. The criteria are as follows: Leadership, Human Resources, Strategy and planning, Partnerships and resources, Processes, Results on human resources, the targeted outcomes for the Citizen / Client, the results on the society, Core performance results For the process of scoring the questions, it was recommended the described in the Implementation Guide "Project Group" or "Self- Assessment Group" Always in accordance with the Implementation Guide of the Common Assessment Framework for the marking of Criteria 1-5 deciding the degree based on scale from 0 to 100 which is divided into 6 stages that correspond to the "Circle of Quality Deming». More specifically, the score of 0 to 10 in this quality circle indicates lack of activity in this field. From 11 to 30 indicates existence planning to carry out actions. From 31 to 50, indicates existence planning and implementation of actions. From 51 to 70 indicates existence planning, implementation and inspection of actions. From 71 to 90 indicates existence planning, implementation, inspection of actions and modification of the operation based on the results of the inspection. Finally, from 91 to 100 indicates existence of continuous integrated Improve of quality circle and learning processes. Respectively, for the marking of Criteria 6 - 9 deciding the degree based on scale from 0 to 100 which is divided into 6 stages as follows: From 0 to 10 indicates no measurable effects or lack of information. From 11 to 30 indicates existence of measurable results that show negative trends or deviations from the relevant objectives. From 31 to 50 indicates existence of measurable results that show consistent trends or success of some of the relevant objectives. From 51 to 70 indicates existence of measurable results showing trends of improvement or success in most of the relevant targets. From 71 to 90 indicates existence of measurable results that show significant progress or success in all relevant targets. From 91 to 100 indicates existence of excellent results over time, success of all relevant goals and making positive benchmarking with similar organizations. Results The Nursing Service of the General Hospital of Syros was rated on the criteria of the Common Assessment Framework, as follows: 1. Criterion 1 on Leadership, with 57.36 2. Criterion 2 relates to strategy and planning, with 44.1 3. Criterion 3 on Human Resources Management, with 50.07 4. Criterion 4 on the Partnerships and Resources, with 41.18 5. Criterion 5 on the Administration Procedures and Changes to 30.04 6. Criterion 6 on the oriented Citizen / Client Results with 49.17 7. In Criterion 7 that relates to human resource oriented results, with 42.13 8. The Criterion 8 concerning the results on society, 53,97 9. Criterion 9 concerning the main results, with 53.78 Conclusions The Nursing Service of the General Hospital of Syros evaluated for administration and organizational performance from staff, citizens and social actors, based on the Common Assessment Framework. Thus, through the given knowledge became evident at least 72 points to be emphasized to improve them and reached the necessary conditions for the preparation of self-assessment report and the new business plan.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record