Show simple item record

dc.contributor.advisorΗρακλέους, Μαρία
dc.contributor.authorΙωάννου, Σοφία
dc.contributor.otherIoannou, Sofia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-08
dc.date.accessioned2013-07-08T11:26:48Z
dc.date.available2013-07-08T11:26:48Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-08
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2013/00085el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1257
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ξενοδοχειακή βιομηχανία αποτελεί τον πνεύμονα της οικονομίας της Κύπρου και στην περίοδο κρίσης που διανύουμε αναμένεται από αυτή να την οδηγήσει και πάλι σε τροχιά ανάκαμψης. Ως εκ τούτου η συνάρτηση παρακίνησης και απόδοσης των εργαζομένων του τομέα αυτού βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των διευθυντών ανθρώπινου δυναμικού και των διευθυντών των ξενοδοχειακών μονάδων γενικότερα. Όπως σε όλους τους τομείς της οικονομίας, έτσι και στο ξενοδοχειακό τομέα η απόδοση επηρεάζεται από τις εργασιακές ρυθμίσεις (όπως είναι η τεχνολογία και η οργάνωση), την ικανότητα, δηλαδή τις γνώσεις και τη δεξιοτεχνία και τέλος την παρακίνηση που αναγνωρίζεται ως η πλέον πιο σημαντική παράμετρος της απόδοσης. Η αναγνώριση της προσφοράς του κάθε εργαζομένου, πέρα από το θετικό κλίμα που δημιουργεί στο χώρο εργασίας, συμβάλλει στη δημιουργία ενός ευαισθητοποιημένου, πιστού και αποδοτικού υπαλλήλου. Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε και θα αναλύσουμε πως η παρακίνηση επηρεάζει το ηθικό των εργαζομένων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας της Κύπρου. Για καλύτερη κατανόηση της σημασίας της παρακίνησης, η εργασία χρησιμοποιεί ως θεωρητικό υπόβαθρο την ανάλυση των πιο σημαντικών θεωριών παρακίνησης, τα συστήματα κινήτρων καθώς και ανάλυση των διαφόρων συστημάτων ανταμοιβών. Για να επιτευχθεί ο στόχος της εργασίας, που δεν είναι άλλος από το να αποδείξει τον καθοριστικό ρόλο της παρακίνησης, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίων. Τα ερωτηματολόγια απευθύνονταν τόσο σε διευθυντές όσο και σε υπαλλήλους ξενοδοχειακών μονάδων της Κύπρου. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με την χρήση του λογισμικού προγράμματος SPSS. Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι πως υπάρχουν πολλά διαθέσιμα κίνητρα παρακίνησης που δεν εφαρμόζονται επί του παρόντος και ως επί το πλείστον είναι μη οικονομικά. Εν κατακλείδι, μέσα από την εργασία γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el_GR
dc.format.extent114 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένων -- Ξενοδοχειακή βιομηχανία -- Κύπροςel_GR
dc.subjectEmployee motivation
dc.titleΠως η παρακίνηση επηρεάζει το ηθικό των εργαζομένων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας της Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe economy of the island is mostly based on its hospitality industry and it is expected from that field of the economy to offer it outmost performance and contribute as much as possible to the economic sunrise of the island during the economic crisis we are facing at the moment. Therefore the strong bond between motivation and performance of hospitality employees is now more than ever one of the prime issues of interest for human resource managers and all managers in general. As in all sectors of the economy, so in hospitality industry too, the performance is being affected by working regulations (e.g. technology), qualifications (knowledge and ability) and motivation, with motivation being highly appreciated as the most important parameter of performance. In the present research we will identify and analyze how motivation has effect on morale among employees in the Hospitality Industry in Cyprus. The literature review is based on the major theories of motivation, on incentive systems and on the main systems of rewarding employees. To achieve the objective of the thesis, an appropriate quantitative research was carried out to see the employees’ and the managers’ point of view regarding motivation. The analysis of the data was made using the SPSS software. The main conclusion of the research is that there are a lot of unimplemented incentives that can be performed to motivate employees and what is more, most of them are non financial incentives. Furthermore, through the study of this area will propose concrete recommendations for further research and improvement.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record