Show simple item record

dc.contributor.advisorΗρακλέους, Μαρία
dc.contributor.authorΈλληνα, Ελισάβετ
dc.contributor.otherEllina, Elisavet
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-04
dc.date.accessioned2013-07-05T05:23:07Z
dc.date.available2013-07-05T05:23:07Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-05
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2013/00073el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1237
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ στόχος αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που συντείνουν στην παρακίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων και πώς αυτοί οι παράγοντες συνδέονται με την εργασιακή δέσμευση και απόδοση. Επίσης, αυτή η διατριβή στοχεύει να αποδείξει ότι η ψυχοσυναισθηματική κατάσταση και διάθεση των ατόμων στο εργασιακό τους περιβάλλον, η εργασιακή παρακίνηση, ικανοποίηση, δέσμευση και απόδοση είναι αλληλένδετα στοιχεία. Τα κίνητρα που χρειάζονται οι εργαζόμενοι για να λειτουργούν σωστά στην εργασία τους και να νιώθουν ικανοποίηση από αυτήν συνδέονται άμεσα με τη δέσμευση και την απόδοσή τους, αλλά και με τη συναισθηματική τους κατάσταση και τη ψυχολογική τους διάθεση. Το θέμα της διατριβής προσεγγίζεται με τη μέθοδο της ποσοτικής έρευνας. Πρώτα, ακολουθείται ποσοτική δευτερογενής έρευνα, συλλέγοντας και αναλύοντας πληροφορίες από βιβλία και επιστημονικά άρθρα για τη δημιουργία του θεωρητικού υπόβαθρου των παραγόντων παρακίνησης και ικανοποίησης των εργαζομένων, και για το πώς αυτοί οι παράγοντες συνδέονται με την εργασιακή δέσμευση και απόδοση. Μετά, ακολουθείται ποσοτική πρωτογενής έρευνα για τη συλλογή πληροφοριών και δεδομένων από ερωτηματολόγια. Το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε μέσα από τις πληροφορίες που συλλέχτηκαν από τη δευτερογενή έρευνα. Οι εργαζόμενοι επιθυμούν να εργάζονται σε ένα χώρο με χαρακτηριστικά το σεβασμό και τη δικαιοσύνη, να λαμβάνονται υπόψη τα συναισθήματά τους, το ηθικό τους να είναι υψηλό και να έχουν καλές εργασιακές σχέσεις. Επίσης, ο παράγοντας επικοινωνία είναι πολύ σημαντικός για τους εργαζόμενους, και καθώς ο ανθρώπινος συντελεστής είναι ο πιο σημαντικός για έναν οργανισμό, η συμπεριφορά των εργαζομένων είναι καθοριστική για τη διαμόρφωση του ανθρώπινου συντελεστή μέσα σε έναν οργανισμό. Οι παράγοντες παρακίνησης και ικανοποίησης εργαζομένων είναι αρκετοί και διερευνώνται μέσα από κάποιες θεωρίες. Επιπλέον, όλοι οι οργανισμοί θα πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές. Η εργασιακή δέσμευση και απόδοση συνδέονται με τους παράγοντες παρακίνησης και ικανοποίησης. Επίσης, η έννοια του ψυχολογικού συμβολαίου σχετίζεται με την εργασιακή δέσμευση. Το εργασιακό άγχος, η υποτίμηση και έλλειψη σεβασμού, καθώς και η έλλειψη οργανωσιακής υποστήριξης και ο πιεστικός έλεγχος εμποδίζουν την εργασιακή δέσμευση και 8 απόδοση. Συνεπώς, η εργασιακή δέσμευση και απόδοση είναι επακόλουθα της παρακίνησης και ικανοποίησης. Μέσα από την ανάλυση πληροφοριών και δεδομένων που μαζεύτηκαν από τα ερωτηματολόγια, οι ερωτώμενοι εργαζόμενοι θέλουν να αυξήσουν την απόδοση και την παραγωγικότητά τους, αλλά δεν έχουν τα απαιτούμενα κίνητρα. Με άλλα λόγια, οι εργοδότες τους δεν τους παρέχουν τα κατάλληλα συστήματα παρακίνησης.el_GR
dc.format.extent79 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfaction
dc.subjectMotivation of employees
dc.titleΠαράγοντες παρακίνησης και ικανοποίησης εργαζομένων: Εργασιακή δέσμευση και απόδοσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this thesis is to explore the factors that contribute to motivation and employee satisfaction and how these factors are associated with job commitment and performance. Also, this thesis aims to prove that the psycho-emotional state and mood of people in their working environment, job motivation, satisfaction, commitment and performance are interrelated elements. Incentives that employees need to function properly in their work field and feel satisfaction by it are directly related to the commitment and performance, but also their emotional state and psychological mood. The dissertation topic is approached with the method of quantitative research. Firstly, it is conducted by secondary quantitative research, collecting and analyzing information from books and articles to establish the theoretical underpinnings of motivational factors and employee satisfaction, and how these factors are related to job commitment and performance. Then, the quantitative primary research is followed in order to collect information and data from questionnaires. The questionnaire was created through the information collected from secondary research. Employees want to work in a place with respect and justice, other people taking into account their feelings, their morale to be high and have good working relationships. In addition to the above, the agent communication is very important for employees, and as the human factor is the most important for an organization, employees’ behavior is crucial for the formation of the human factor in an organization. Factors motivating and satisfying employees are quite a lot and are investigated through some theories. In addition, all agencies should be guided by ethical principles. The work commitment and performance are related with factors of motivation and satisfaction. Also, the concept of the psychological contract is related to job commitment. Work stress, devaluation and disrespect, lack of organizational support and pressure prevent work commitment and performance. Therefore, job commitment and performance follows the motivation and satisfaction. Through the analysis of information and data gathered from the questionnaires, the respondent workers want to increase efficiency and productivity, but do 10 not have the motivation. In other words, employers do not provide them with appropriate motivational systems.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record