Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσικίδης, Σάββας
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Κάλια
dc.contributor.otherChristodoulou, Kalia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-03
dc.date.accessioned2013-07-03T08:13:34Z
dc.date.available2013-07-03T08:13:34Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-03
dc.identifier.otherMBA/2013/00142el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1219
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ Δημόσια Υπηρεσία κάθε δημοκρατικού κράτους είναι επιφορτισμένη με τη δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης, παροχή υπηρεσιών και κατάλληλης υποδομής ώστε να εξυπηρετείται με τον καλύτερο τρόπο ο πολίτης στις διάφορες δραστηριότητες του. Η Δημόσια Υπηρεσία αποτελείται από Υπουργεία/Τμήματα/Υπηρεσίες που ασχολούνται με διαφορετικά θέματα και σε αυτά απασχολείται αρμόδιο προσωπικό για το κάθε θέμα. Οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να εφαρμόζουν τους νόμους με αμερόληπτο, αντικειμενικό και ορθό τρόπο ώστε να υπάρχει εύρυθμη λειτουργία της Δημόσιας Υπηρεσίας. Η Δημόσια Υπηρεσία είναι η βάση για την επίτευξη όλων των κοινωνικών στόχων. Είναι υπεύθυνη για τα βοηθήματα που προσφέρει σε αυτούς που τα δικαιούνται και τα έχουν ανάγκη, για ανεύρεση εργασίας στους ανέργους, για την παροχή κατάλληλης παιδείας και ιατρικής περίθαλψης, για την ασφάλεια των πολιτών και γενικότερα για όλα όσα αφορούν οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και πολιτιστικά θέματα. Η παροχή υπηρεσιών είναι μία από τις βασικές αρμοδιότητες της Δημόσιας Υπηρεσίας και σημαντικό ρόλο έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι έτσι ώστε να γίνει σωστά η εκτέλεση της υπηρεσίας που ενδιαφέρει τον πολίτη. Αυτή η ερευνητική εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της οργάνωσης και διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Υπηρεσίας. Περιγράφεται η δομή της Δημόσιας Υπηρεσίας, η σημαντικότητα του ανθρώπινου παράγοντα και η διασύνδεσή του με την ποιότητα των δημόσιων υπηρεσιών, η διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης των δημόσιων υπαλλήλων, η εκπαίδευση, η αξιολόγηση τους και ποια τα αρμόδια Τμήματα που ασχολούνται με τα θέματα που αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό. Η παρούσα μελέτη αναλύει τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων της έρευνας που έγινε ανάμεσα στους δημόσιους υπαλλήλους σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού στη Δημόσια Υπηρεσία. Μέσα από την έρευνα διαφαίνεται η λειτουργία της κρατικής μηχανής, οι θέσεις και απόψεις των δημοσίων υπαλλήλων όπως και πιθανές ελλείψεις στο σύστημα λειτουργίας του ανθρώπινου δυναμικού. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και δίδονται απόψεις για πιο αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση.el_GR
dc.format.extent131 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectHuman Resource Management -- Public Servicesel_GR
dc.subjectΟργάνωση και Διοίκηση προσωπικού -- Δημόσια Υπηρεσίαel_GR
dc.titleΟργάνωση και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στη δημόσια υπηρεσίαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe public service of every democratic state, is charged with the responsibility of creating conditions of development, supply services and appropriate foundation to the extend of serving citizens in the best way, as it concerns their everyday activities. The public service consists of ministries/departments/services that deal with many different sectors and issues and for each of these sectors, the employment of appropriate stuff is needed. The civil servants should follow the rules and regulations, with objectivity and always in fair and proper way, so that the correct running of the public service is secured. Public service should also set the base for the achievement of all social aims. It has the responsibility of providing economical support to the people that need and deserve it, try to find solutions for the unemployment, provide for the health sector and for the best education of the citizens, secure the safety of people and generally support matters that involve political, cultural, social, and economical growth. Providing good public service is one of the basic objectives of any state and the civil servants hold an important part in this effort, so that correct and efficient work is achieved. This research work gives a comprehensive approach of the organization and management of human resources in the public sector. It describes the structure of the public service, the importance of the human contribution and how this is connected to the quality of the public services, the procedures followed for employing and placing of public employees, their training, how they are evaluated and which departments have the control on matters concerning human resource. The present study analyzes the findings of the interviews that were done among the people that work in the public sector, regarding the organization and management of the human resources. Through this research, the present operation methods of the public sector are shown, people’s views and opinions are stated and possible faults in the system are investigated. After that I will present the conclusions of the research and give my suggestions for any improvements that can be done for a more effective organization and management.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record