Show simple item record

dc.contributor.advisorΚοκκινάκη, Αγγελική
dc.contributor.authorΝικολακόπουλος Κ., Καλλίνικος
dc.contributor.otherNicolakopoulos K., Kallinikos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-02-26
dc.date.accessioned2013-02-26T08:21:49Z
dc.date.available2013-02-26T08:21:49Z
dc.date.copyright2013-01
dc.date.issued2013-02-26
dc.identifier.otherΠΛΗ/2013/00060el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1158
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με την μελέτη και διαχείριση εφαρμογών κινητών τηλεφώνων (Mobile Apps) μέσω ηλεκτρονικών αγορών, εξετάζοντας τα χαρακτηριστικά τους ως προς ελληνόφωνους χρήστες, από Ελλάδα και Κύπρο. Τα ζητήματα εξετάζονται από την πλευρά των υπαρχόντων χρηστών και διερευνώνται αντιλήψεις και προτιμήσεις των χρηστών, με τελικό στόχο τη δημιουργία μοντέλων που να προβλέπουν παράγοντες που συμβάλουν στην αποδοχή των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας. Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθείται στην παρούσα έρευνα, αφορά στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων από διάφορες ψηφιακές βιβλιοθήκες, αποθετήρια και διεθνείς βιβλιογραφικές πηγές και στη συλλογή πρωτογενών δεδομένων, μέσω σύνταξης διαδικτυακού ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από χρήστες. Σε αυτά τα πλαίσια, ολοκληρώθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση για τις εφαρμογές «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, με έμφαση στα θέματα που αφορούν στη στρατηγική διαχείρισης του χαρτοφυλακίου πωλητών, στη δημιουργία διαφόρων εκδοχών τους, στο δωρεάν περιεχόμενο και στο φαινόμενο της «μακράς ουράς» (long tail effect). Παρουσιάζονται αναλυτικά, τα στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν από την επεξεργασία των ερωτηματολογίων και συγκεκριμένα τα δημογραφικά χαρακτηριστικά της έρευνας, τα γενικά χαρακτηριστικά χρήσης των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων καθώς και το πλήθος χρήσης των εφαρμογών. Περαιτέρω, αναλύονται τα χαρακτηριστικά χρήσης της πιο πρόσφατα εγκατεστημένης εφαρμογής και της δημοφιλέστερης εφαρμογής στα κινητά των χρηστών, καθώς και οι σχετικές προτιμήσεις των χρηστών. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι προτιμήσεις των χρηστών που εγκατέστησαν και χρησιμοποίησαν εφαρμογή ηλεκτρονικής μάθησης – εκπαίδευσης. Περιγράφονται η ανάλυση και σχεδίαση της στατιστικής εφαρμογής και τα υποδείγματα – μοντέλα των δύο εξισώσεων πολυμεταβλητών λογιστικών παλινδρομήσεων, της τελευταία εγκατασταθείσας και της δημοφιλέστερης εφαρμογής, που κατασκευάσθηκαν. Παρουσιάζονται επίσης, οι μορφές των δύο συνεπτυγμένων αντίστοιχων λογιστικών παλινδρομήσεων που κατασκευάσθηκαν. Τέλος, με την χρήση της ειδικά ανεπτυγμένης πιλοτικής εφαρμογής, υποστηρίζεται πρόβλεψη του γενικού είδους της τελευταία εγκατασταθείσας και της δημοφιλέστερης εφαρμογής, ως πρακτική εφαρμογή των δύο συνεπτυγμένων μορφών λογιστικών παλινδρομήσεων που αναπτύχθηκαν. Με βάση τα απαντημένα ερωτηματολόγια, διεκπεραιώθηκε μια σειρά πειραμάτων τα οποία και αντιδιαστέλλονται με τα θεωρητικά αναμενόμενα ποσοστά επιτυχίας των μοντέλων. Η συμβολή αυτής της διατριβής. επικεντρώνεται στ ότι η απόκλιση μεταξύ της θεωρητικής πρόβλεψης και της πειραματικής εφαρμογής δεν είναι αξιοσημείωτη.el_GR
dc.format.extentxiii, 101 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectMobile Appsel_GR
dc.subjectΕφαρμογές κινητών τηλεφώνωνel_GR
dc.subjectMobile Apps -- Electronic marketplacesel_GR
dc.subjectΕφαρμογές κινητών τηλεφώνων -- Ηλεκτρονική αγοράel_GR
dc.titleΜελέτη και διαχείριση εφαρμογών κινητών τηλεφώνων (Mobile Apps) μέσω ηλεκτρονικών αγορώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this thesis is the study and management of applications for mobile phones (Mobile Apps) via electronic marketplaces focusing on Greek speaking users, from Greece and Cyprus. Issues are examined from the viewpoint of the users; their perceptions and preferences are investigated and examined in order to develop a model, which will be capable of forecasting factors contributing to the acceptance of mobile phones’ applications. The methodology followed in this research includes the collection of both primary and secondary data. Secondary data were collected by accessing digital libraries, repositories and international bibliographic sources. Primary data were collected through an online survey. The bibliographic study emphasized on topics that addressed the strategic management of salesmen portfolio, the creation of various versions of them, the free content and the ‘long tail’ effect. Statistical elements resulting from the questionnaires’ process are presented in this thesis, including the demographic features of the research, the general characteristics of smartphones’ use and also the crowd of applications’ use. Furthermore, the characteristics of most recently established application and most popular application are analyzed, together with the relevant users’ preferences. The preferences of users that established and used e-learning application, are presented too. The analysis and design of the statistical application are described in this thesis. Two models were derived for the multivariate logistic regression equations, that is, one for the most recently downloaded mobile app and another for the most popular application, are explained. The forms of the two corresponding shortened logistic regressions that are made are presented, too. Finally, an application was developed to forecast the general kind of the most recently downloaded and the most popular applications. Experiments were conducted based on the answered questionnaires; the results have been compared to the theoretically expected success percentages of the models. The main contribution of this thesis is that the deviation between the two, is not significant.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record