Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Πλοήγηση ανά Θέμα 
    • Αρχική
    • Πλοήγηση ανά Θέμα
    •   Αρχική
    • Πλοήγηση ανά Θέμα
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πλοήγηση ανά Θέμα "Gamification"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Ταξινόμηση κατά:

    Σειρά:

    Αποτελέσματα:

    Αποτελέσματα 1-8 από 8

    • τίτλος
    • ημερομηνία δημοσίευσης
    • ημερομηνία υποβολής
    • αριθμός έκδοσης
    • αύξουσα
    • φθίνουσα
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Μικρογραφία

      Ανάπτυξη ενός συστήματος Gamification και εφαρμογή του στην πλατφόρμα Moodle 

      Τζουβάρα, Κωνσταντίνα (2014-06-16)
      Με την έννοια gamification αναφερόμαστε στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντάμε στο σχεδιασμό των παιχνιδιών σε διάφορες δραστηριότητες, μέσω της αξιοποίησής τους ως ...
    • Μικρογραφία

      Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού Adventure για την εκμάθηση συγγραφής κώδικα στη γλώσσα προγραμματισμού LOGO 

      Σάρλης, Ιωάννης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, ερευνά το εάν η μάθηση με βάση το παιχνίδι (Game Based Learning), μπορεί να εφαρμοστεί στη σχολική τάξη, με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μαθητές να μάθουν να γράφουν κώδικα της γλώσσας προγραμματισμού ...
    • Μικρογραφία

      Ανάπτυξη συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification in Education) στο πλαίσιο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 

      Καραολή, Φανή (2016-07-11)
      Η νέα προσέγγιση στην εκπαιδευτική διαδικασία που αναφέρεται στην Παιχνιδοποίηση της Εκπαίδευσης, με αντικείμενο τη χρήση μηχανισμών που διέπουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, έχει ως απώτερο στόχο την αύξηση του κινήτρου και ...
    • Μικρογραφία

      Μελέτη επίδρασης του Gamification για Cyber Security Awareness σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση 

      Τοροσιάδου, Άννα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει αν η εφαρμογή της παιχνιδοποίησης θα επηρεάσει θετικά τη συμμετοχή των μαθητών σε εξ αποστάσεως μάθημα, στον ελεύθερό τους χρόνο, σε θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο ...
    • Μικρογραφία

      Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη 

      Χέντον, Αλέξανδρος (2017-02-06)
      Στη παρούσα εργασία, θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες), που θα αφορά την Εθνική Πινακοθήκη. Η εφαρμογή αυτή, ανήκει στη κατηγορία gaming και απευθύνεται σε κάθε ...
    • Μικρογραφία

      Σχεδίαση Gamification συστήματος για εφαρμογές B2C (e-shops) 

      Γεωργόπουλος, Γεώργιος (2014-06-16)
      Η παρούσα διατριβή μελετά τη σχεδίαση ενός Gamification συστήματος για Εφαρμογές B2C (e-shops). Στόχος της διατριβής είναι η σχεδίαση ενός συστήματος που χρησιμοποιεί τεχνικές που προέρχονται από το χώρο των παιχνιδιών – ...
    • Μικρογραφία

      Σχεδίαση διεπαφών για μαζικά ανοικτά ψηφιακά μαθήματα (Massive Open Online Courses) 

      Καλογεράκη, Αικατερίνη (2014-06-23)
      Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός της διεπαφής των Μαζικών Ανοικτών Ψηφιακών Μαθήματων MOOCs (Massive Open Online Courses), βάσει των αναγκών και της εμπειρίας των εκπαιδευόμενων, συνδυάζοντας ...
    • Μικρογραφία

      Σχεδίαση συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification) για την υποστήριξη των διδασκόντων / εκπαιδευτών σε Online learning περιβάλλοντα 

      Βλάχος, Αντώνιος (2016-03-29)
      Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και υποσχόμενες καινοτομίες που άρχισαν εφαρμόζονται, τα τελευταία χρόνια, στην εξ’αποστάσεως εκπαίδευση είναι η παιχνιδοποίηση (gamification). Βασική ιδέα της παιχνιδοποίησης είναι η εφαρμογή ...

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013