Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσίχλη, Άννα
dc.contributor.authorΓιαννάκη, Μαρία
dc.contributor.otherGiannaki, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-09-01T10:54:31Z
dc.date.available2023-09-01T10:54:31Z
dc.date.copyright2023-09-01
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherΘΣΠ/2023/00182el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5688
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από πρακτικό αλλά και θεωρητικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος της διατριβής, μελετήθηκαν θεατρικές τεχνικές και μέθοδοι και πραγματοποιήθηκε καταγραφή και αποτίμηση της πρακτικής εφαρμογής (πρόβες και παράσταση). Παράλληλα με την έρευνα, συνδυάστηκαν τεχνικές του σωματικού θεάτρου και τεχνολογία (βιντεοπροβολές και ηχοτοπία) και δημιουργήθηκε η παράσταση Cocteau The Project, η οποία παρουσιάστηκε στο Θέατρο Κύκλος, στα Ιωάννινα, στις 24-25 Φεβρουαρίου 2023. Στόχοι της μεταπτυχιακής διατριβής ήταν: α. να διερευνηθεί η σκηνική μεταφορά των θεατρικών έργων Ανθρώπινη φωνή και Την Έχασα του Ζαν Κοκτώ, δίνοντας έμφαση στην ανθρώπινη απομόνωση μέσα από τις νέες τεχνολογίες, και β. να πειραματιστούμε με την χρήση του σωματικού θεάτρου για να τονιστεί η εσωτερικότητα των χαρακτήρων των θεατρικών έργων. Εκτός από την παράσταση, οι τεχνολογίες της εικόνας (βίντεο) και του ήχου επιστρατεύτηκαν με διαφορετικές χρήσεις και κατά τη διάρκεια των προβών. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ανάλυση των θεατρικών κειμένων του Ζαν Κοκτώ, στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται όλη η διαδικασία της παραγωγής: η αναζήτηση συνεργατών, η σκηνοθετική προσέγγιση, η χρήση τεχνολογιών, η σκηνογραφική προσέγγιση, η πορεία εξεύρεσης χώρων στέγασης και κονδυλίων. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μία συνολική αποτίμηση της όλης έρευνας και διαδικασίας. Η έρευνα καταλήγει στο ότι μπορεί να λειτουργήσει η εκ νέου προσέγγιση κλασικών κειμένων με τη χρήση της τεχνολογίας και του σωματικού θεάτρου. Ότι ακόμη και σε παραγωγές με χαμηλό προϋπολογισμό υπάρχει η δυνατότητα χρήσης νέων μέσων για να καινοτομήσουμε με κλασικά κείμενα. Συμπερασματικά καταλήγουμε ότι το πείραμά μας πέτυχε και διευρύναμε τον χάρτη της πολυμεσικής θεατρικής πρακτικής.el_GR
dc.format.extentxi, 78 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΘεατρικές τεχνικές και μέθοδοιel_GR
dc.titleΝέες τεχνολογίες και ανθρώπινη απομόνωση στο θέατρο: Πρόκληση για επικοινωνία και έκφραση, έρευνα και παράσταση με συνοδοιπόρους τα κείμενα του Ζαν Κοκτώ Ανθρώπινη φωνή και Την Έχασα.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master thesis consists of a practical as well as a theoretical part. The theoretical part of the thesis, consists of the research on physical theatre as well as of a record and evaluation of the practical part (rehearsals and performance). Through physical theatre techniques and technology, the performance Cocteau The Project was created and presented at the Kyklos Theatre, in Ioannina, on February 24-25, 2023. The objectives of the master's thesis are: a. to explore the stage adaptation of Jean Cocteau's plays The Human Voice and The Lost One, emphasizing on human isolation through new technologies b. To experiment with the tools of physical theatre in order to stress the interiority of the characters in the plays. In addition to the performance, the technologies of image (video) and sound were employed with different uses during the rehearsals. The first chapter is an analysis of the two theatre playtexts. The second chapter gives an account of the production: choosing the performers, directing, the creation of the show and the use of technologies, scenography and choice of venues and funds. The third chapter gives an overall assessment of the research and process. The research concludes that re-approaching classic texts using technology and physical theater can work. That we can even use new media to innovate with classic texts in low budget productions. In conclusion, we come to an end that our experiment succeeded and we expanded the map of multimedia theater practice.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record