Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΜανιοπούλου, Δωροθέα
dc.contributor.otherManiopoulou, Dorothea
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-08-31T10:05:09Z
dc.date.available2022-08-31T10:05:09Z
dc.date.copyright2022-08-30
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2022/00257el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5241
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ομαδική εργασία μέσα στο εργασιακό περιβάλλον είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για την αύξηση της αποτελεσματικότητας, της απόδοσης και της συνεχούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών σε ένα οργανισμό. Σε ένα σύγχρονο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον των οργανισμών της Δημόσιας Διοίκησης, με αυξανόμενες τις δυσκολίες και τις αλλαγές που προκύπτουν, κρίνεται αναγκαίο να εξεταστεί και να διερευνηθεί η σημασία της ομαδικότητας και της συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων για την αποτελεσματικότητα του οργανισμού. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αρχικά σε θεωρητικό επίπεδο παρουσιάζονται από την βιβλιογραφία τα βασικά χαρακτηριστικά της ομαδικής εργασίας στο επαγγελματικό περιβάλλον, την ανάπτυξη ομάδων εργασίας και τα οφέλη που προκύπτουν, τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας για την βελτίωση της αποτελεσματικότητας των οργανισμών καθώς και οι παράγοντες που τη συνθέτουν. Στη συνέχεια μέσα από την έρευνα και από την δημιουργία ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε σε εργαζομένους σε σύγχρονους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης εξετάζονται τα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν τεθεί.el_GR
dc.format.extent100 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού-τα οφέλη της συνεργασίας και της ομαδικότητας στον εργασιακό χώρο-Μελέτη περίπτωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTeamwork in the work environment is one of the key factors in increasing the efficiency, effectiveness and continuous improvement of the services provided in an Organization. In a modern and highly competitive environment of Public Administration Organizations, with the increasing difficulties and the resulting changes, it is necessary to examine and explore the importance of teamwork and cooperation between employees for the effectiveness of the Organization. In this postgraduate thesis examines, initially at a theoretical level, the literature presents the basic characteristics of teamwork in the professional environment, the development of working groups and the resulting benefits, the importance of cooperation and teamwork to improve the effectiveness of Organizations and the factors that compose it. Then, through the survey and questionnaires that will be distributed to employees of various Public Organizations, the research questions that have been asked are examined.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record