dc.contributor.advisor | Καπετανοπούλου, Παρασκευή | |
dc.contributor.author | Ιωάννου, Ανδρέας | |
dc.contributor.other | Ioannou, Andreas | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-08-04T09:56:14Z | |
dc.date.available | 2022-08-04T09:56:14Z | |
dc.date.copyright | 2022-08-04 | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2022/00244 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5212 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η εκπόνηση της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, υπήρξε λόγω των συνεχών προβλημάτων που παρουσιάζονται στα μεγάλα έργα κάνοντας τα να βγουν εκτός του προκαθορισμένου χρονοπρογραμματισμού.
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ), σύμφωνα με τους ειδικούς αποτελείται από διάφορα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους οργανισμούς, για να κάνουν διάφορες μετρήσεις και παρακολουθήσεις των εργασιών. Ακόμη, με την υιοθέτηση της ΔΟΠ επιτυγχάνεται η συνεχής βελτίωση των επιμέρους διαδικασιών.
Η Διοίκηση Έργων (Project Management), είναι η εφαρμογή των υπαρχουσων γνώσεων, εργαλείων, δεξιοτήτων, η ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών. Ιδιαίτερη σημασία έχει ο σχεδιασμός του έργου, η οργάνωση του, η διοίκηση και τέλος ο έλεγχος που πρέπει να ασκείται.
Όπως βλέπουμε υπάρχει ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της ΔΟΠ με την Διοίκηση Έργων, καθώς με την σωστή χρήση τους επιτυγχάνεται η υλοποίηση του έργου στους προκαθορισμένους προϋπολογισμούς.
Αρχικά, υπήρχε η μελέτη της ΔΟΠ και της Διοίκησης Έργων και στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε μελέτη περίπτωσης (Case Study) σε υπό ανέγερση ξενοδοχειακή μονάδα. Αναφέρονται διάφορα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά την διάρκεια του έργου, και πώς αυτά έχουν επηρεάσει τον χρονοπρογραμματισμό. | el_GR |
dc.format.extent | 84 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el_GR |
dc.subject | Total quality management | el_GR |
dc.subject | Project management | el_GR |
dc.subject | Διοίκηση έργων | el_GR |
dc.title | Έλεγχος και αξιολόγηση χρονοπρογραμματισμού έργου. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακής μονάδας | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The elaboration of this postgraduate thesis, was due to the continuous problems that are presented in the big projects, making them go beyond the predetermined schedule.
Total Quality Management (TQM), according to experts is consisted with various tools that can be used by the organizations, to make various measurements and monitor their work. Furthermore, with the adoption of TQM, the continuous improvement of the individual procedures is achieved.
The Project Management, is the application of existing knowledge, tools, skills, the satisfaction of needs and expectations. Particular importance, has the design of the project, the organization, the administration and finally the control that must be exercised.
As we see there is a strong correlation between the TQM with the Project Management, as with their proper use, the implementation of the project is accomplished in the predetermined budgets.
Initially, the study of the TQM and Project Management was performed and then a case study was carried out in a hotel under construction. Various problems that occurred during the project are reported, and how these problems have affected the scheduling, is described. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |