dc.contributor.advisor | Grohmann, Kleanthes K. | |
dc.contributor.author | Gumanova, Olga | |
dc.contributor.other | Γκουμάνοβα, Όλγα | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T09:39:52Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T09:39:52Z | |
dc.date.copyright | 2022-07-26 | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.other | COS/2022/00014 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5190 | |
dc.description | Includes bibliographical references. | el_GR |
dc.description.abstract | This study investigates the influence of positive and negative emotions on memorization of new vocabulary words in adults who learn Chinese online at the beginner’s level. This study aims to determine whether emotionally colored words are better memorized than emotionally neutral words and also whether words related to negative emotions are memorized better than words related to positive emotions.
43 volunteers, who started to learn Chinese recently, were divided into three groups: two experimental groups (N=15 and N=15) and one control group (N=13). Every group was given an assignment to learn 20 new simple Chinese words in one week. According to their instructions, the participants of Experimental group 1 and Experimental group 2 had to memorize words, building a relation with a word from the list and a prescribed emotion. The participants of the control group were given the instruction to memorize the same 20 Chinese words using ordinary methods taken at their school or course.
The results showed that the words associated with the emotion "fear" are the most remembered. Among four investigated emotions, anger is at the second place with results, followed by interest, and joy is at the last place. Emotionally neutral words have a lower level of memorization than emotionally colored ones.
Recommendations for online courses or language learning applications or game developers are also provided. | el_GR |
dc.format.extent | 43 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | en | el_GR |
dc.language.iso | en | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διαδικτυακά μαθήματα -- Κινέζικη γλώσσα | el_GR |
dc.subject | Online learning -- Chinese language | el_GR |
dc.subject | Online learning -- Emotions | el_GR |
dc.subject | Διαδικτυακά μαθήματα -- Συναισθήματα | el_GR |
dc.title | The impact of emotions on the memorization of new Chinese vocabulary words in online learning | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά την επίδραση των θετικών και αρνητικών συναισθημάτων στην απομνημόνευση νέων λέξεων λεξιλογίου σε ενήλικες που μαθαίνουν Κινέζικα διαδικτυακά σε επίπεδο αρχαρίων. Η εργασία έχει ως στόχο να προσδιορίσει εάν οι συναισθηματικά έγχρωμες λέξεις απομνημονεύονται καλύτερα από τις συναισθηματικά ουδέτερες λέξεις και εάν οι λέξεις που σχετίζονται με αρνητικά συναισθήματα απομνημονεύονται καλύτερα από τις λέξεις που σχετίζονται με θετικά συναισθήματα.
43 εθελοντές, που άρχισαν να μαθαίνουν κινέζικα πρόσφατα, χωρίστηκαν σε ομάδες: δύο πειραματικές ομάδες (N=15 και N=15) και μία ομάδα ελέγχου (N=13). Σε κάθε ομάδα δόθηκε μια εργασία να μάθει 20 νέες απλές κινεζικές λέξεις σε μια εβδομάδα. Σύμφωνα με τις οδηγίες τους, τα μελη της πειραματικής ομάδας 1 και της πειραματικής ομάδας 2 έπρεπε να απομνημονεύσουν λέξεις, σχετίζοντας μια λέξη από τη λίστα με ένα προδιαγεγραμμένο συναίσθημα. Στα μέλη της ομάδας ελέγχου δόθηκε η οδηγία να απομνημονεύσουν τις ίδιες 20 κινεζικές λέξεις με συνηθισμένες μεθόδους του σχολείου ή των μαθημάτων τους.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι λέξεις που σχετίζονται με το συναίσθημα «φόβος» θυμούνται περισσότερο. Μεταξύ των τεσσάρων συναισθημάτων που διερευνήθηκαν, ο θυμός βρίσκεται στη δεύτερη θέση, ακολουθείται από το ενδιαφέρον, και η χαρά είναι στην τελευταία θέση. Οι συναισθηματικά ουδέτερες λέξεις έχουν χαμηλότερο επίπεδο απομνημόνευσης από τις συναισθηματικά έγχρωμες.
Παρέχονται επίσης συστάσεις για διαδικτυακά μαθήματα ή εφαρμογές εκμάθησης γλωσσών ή προγραμματιστές παιχνιδιών. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |