dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Πάρις | |
dc.contributor.author | Ιωάννου, Ιωάννης | |
dc.contributor.other | Ioannou, Ioannis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T06:53:23Z | |
dc.date.available | 2022-05-17T06:53:23Z | |
dc.date.copyright | 2022-05-05 | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2021/00230 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5133 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου που θα εξετάζει τη βιωσιμότητα ανοίγματος φαρμακείου λιανικής σε Κοινότητα της Επαρχία Πάφου.
Το επιχειρηματικό σχέδιο αποτελεί σημαντικό εργαλείο και χρησιμοποιείται ευρέως από τους επιχειρηματίες για τη λήψη αποφάσεων και την ελαχιστοποίηση των κινδύνων, είτε αφορά την έναρξη νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είτε τον σχεδιασμό στρατηγικών ενεργειών. Μέσω του επιχειρηματικού σχεδίου θα αναλυθούν οι παράμετροι που ενδέχεται να επηρεάσουν την έναρξη των δραστηριοτήτων του φαρμακείου αλλά και την μελλοντική του πορεία.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η περιγραφή της επιχείρησης και αναλύονται τόσο η επιχειρηματική ιδέα όσο και το όραμα, η αποστολή και οι στόχοι του φαρμακείου.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο επιχειρηματικό μοντέλο που θα αναπτύξει το φαρμακείο και αναλύεται η βασική του στρατηγική.
Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο ενός επιχειρηματικού σχεδίου ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται επισκόπηση του φαρμακευτικού κλάδου τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο. Αναλύονται επίσης το μέγεθος αγοράς και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας φαρμακείων στην Κύπρο.
Με την χρήση διάφορων εργαλείων γίνεται ανάλυση τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης και καθορίζεται η αγορά στόχος.
Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται διατύπωση του προγράμματος μάρκετινγκ και στο έκτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η πρωτογενής έρευνα αγοράς.
Στο έβδομο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια σύντομη χρηματοοικονομική ανάλυση και γίνονται προβλέψεις για την πορεία του φαρμακείου σε βάθος πενταετίας η οποία θα μας βοηθήσει να καταλήξουμε κατά πόσο η επένδυση είναι συμφέρουσα ή όχι.
Στο όγδοο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα συμπεράσματα της μελέτης. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 85 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Επιχειρηματικό σχέδιο | el_GR |
dc.subject | Business plan | el_GR |
dc.subject | Επιχειρηματικό σχέδιο -- Φαρμακείο | el_GR |
dc.subject | Business plan -- Pharmacy | el_GR |
dc.title | Επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία φαρμακείου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The aim of this dissertation is to prepare a business plan that will examine the viability of opening a retail pharmacy in a Community of Paphos District.
Business plan is an important tool and is widely used by entrepreneurs to make decisions and minimize risks, whether it is starting a new business or planning strategic actions. The business plan will analyze the parameters that may affect the start of the pharmacy's activities and its future course.
The first chapter describes the business and analyses the business idea, the vision, mission and goals of the pharmacy.
The second chapter refers to the business model that will develop the pharmacy and analyzes its basic strategy.
The third chapter analyzes the theoretical framework of a business plan while the fourth chapter provides an overview of the pharmaceutical industry both internationally and locally. The size of the market and the institutional framework for the operation of a pharmacy in Cyprus are also analyzed.
Using various tools, both the internal and external environment of the company is analyzed and the target market is determined.
In the fifth chapter the marketing plan is formulated and in the sixth chapter the primary market research is carried out.
In the seventh chapter a brief financial analysis is made and forecasts are made for the course of the pharmacy over a period of five years which will help us to conclude whether the investment is profitable or not.
The eighth and last chapter refers to the conclusions of the study. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |