dc.contributor.advisor | Λεκάκης, Στυλιανός | |
dc.contributor.author | Παπαϊωάννου, Αναστασία | |
dc.contributor.other | Papaioannou, Anastasia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2021-08-31T08:53:38Z | |
dc.date.available | 2021-08-31T08:53:38Z | |
dc.date.copyright | 2021-08-31 | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2021/00160 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5018 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εστιάζεται στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας και συγκεκριμένα στην επικοινωνία του φαινομένου στο πλαίσιο της σχολικής εκπαίδευσης μέσα από το παράδειγμα του Νεολιθικού οικισμού του Δισπηλιού Καστοριάς. Κεντρικό στόχο της εργασίας αποτελεί η πρόταση και η λεπτομερής παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού ενημερωτικού προγράμματος, το οποίο θα απευθύνεται σε μαθήτριες και μαθητές δημοτικών σχολείων της Καστοριάς, με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και τις επιπτώσεις του στους αρχαιολογικούς χώρους ειδικά και στην πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας γενικότερα. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 53 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Κλιματική αλλαγή | el_GR |
dc.subject | Climate change | el_GR |
dc.subject | Πολιτιστική κληρονομιά -- Κλιματική αλλαγή | el_GR |
dc.subject | Cultural heritage -- Climate change | el_GR |
dc.title | Ο νεολιθικός οικισμός του Δισπηλιού: Εισαγωγή στην κλιματική αλλαγή για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present MA thesis focuses on the effects of climate change on the cultural heritage of Greece and on the communication of this phenomenon in the context of primary education, through the case study of the Neolithic settlement of Dispilio, Kastoria. The main goal of this thesis is the proposal and the detailed presentation of an educational intervention focused on the students of primary schools in Kastoria. This intervention aims at informing the students about climate change, raising awareness about its damaging effects on Greece’s archaeological sites and cultural heritage, promoting ecological consciousness and motivating interest about cultural and environmental issues. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |