dc.contributor.advisor | Τσίχλη, Άννα | |
dc.contributor.author | Σκούφου, Αναστασία-Μελίνα | |
dc.contributor.other | Skoufou, Anastasia-Melina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T05:48:39Z | |
dc.date.available | 2020-10-12T05:48:39Z | |
dc.date.copyright | 2019-07-09 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2019/00127 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4719 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι πρακτικός πείραματισμός με το θέατρο της επινόησης και το σωματικό θέατρο και επιχειρεί να συμπληρώσει το κενό της έλλειψης βιβλιογραφίας στα ελληvικά που αφορά στην καταγραφή ερευνητικών παραστάσεων.Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από πρακτικό αλλά και θεωρητικό μέρος. Αρχικά συστάθηκε μία ομάδα εκ νέου την οποία καθοδήγησα ως σκηνοθέτις. Η ομάδα ξεκίνησε χωρίς θέμα και αφιέρωσε πέντε συναντήσεις έως ότου βρεθεί το θέμα της παράστασης από τα κοινά σημεία των συμμετεχόντων. Χρησιμοποιώντας τεχνικές του θεάτρου της επινόησης και μέσω δραματουργικής επέξεργασίας δημιουργήθηκε η παράσταση Across the Unίverse η οποία παρουσιάστηκε στο Θέατρο ΠΚ στην Αθήνα τον Φεβρουάριο του 2019. Στο θεωρητικό μέρος της διατριβής γίνεται καταγραφή και αποτίμηση της πρακτικής εφαρμογής έχοντας μελετήσει τη θεωρία του θεάτρου της επινόησης και πρακτικές σύγχρόνου θεάτρου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη σύσταση της ομάδας, στο δεύτερο κεφάλαιο καταγράφεται η πορεία εξεύρεσης του θέματος της παράστασης, στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται περιγραφή της δραματουργικής επεξεργασίας του υλικού, και τελικά της σύνθεσης της παράστασης, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται συνολική αποτίμηση της έρευνας. Η έρευνα καταλήγει στην αναγκαιότητα τοu θεάτρου της επινόησης, ως δημιουργική διαδικασία εκ του μηδενός, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί στο επαγγελματικό θέατρο ως μέθοδός πρωτότυπης δημιουργίας, αλλά και σε διαφορετικές ομάδες και συνθήκες,προάγοντας την δημιουργικότητα των συμμετεχόντων. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 72 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θέατρο της επινόησης | el_GR |
dc.subject | Devised theatre | el_GR |
dc.title | Το σώμα επινοεί | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this master thesis is a practical experimentation with devised theatre and physical theatre and attempts to fill the gap of Greek references concerning documentation of research performances. The present master thesis consists of a practical and a theoretical part. First, a new group was created, which 1 guided as a director. The group started without a theme and spent five meetings until the theme was found, from the common interests of the participants. By using techniques from devised theatre and through dramaturgy editing, the performance Across the Unίverse was created, which was presented in ΡΚ Theatre, in Athens, in February 2019. The practical implementation is documented and assessed in the theoretical part of the thesis, taking into account the theory of devised theatre and contemporary theatre techniques. The first chapter refers the process of creating the group, the second in the process of finding the theme of the performance, the third in the description of dramaturgy of the material, and finally in the composition of the performance, and the fourth chapter in
the overall assessment of the research. The research concludes in the necessity of the devised theatre, as a creative process that starts from scratch, and that can be adopted in professional theatre as a method of original creation, as well as in different groups and circumstances, promoting the creativity of the participants. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |