Show simple item record

dc.contributor.advisorΧαραλάμπους, Μαριάννα
dc.contributor.authorΓεωργίου, Μαρία
dc.contributor.otherGeorgiou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-10-07T10:35:29Z
dc.date.available2020-10-07T10:35:29Z
dc.date.copyright2020-10-07
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.otherΔΜΥ/2020/00473el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4694
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία είχε ως θέμα τους παράγοντες που ενισχύουν την επαγγελματική ικανοποίηση των επαγγελματικών υγείας και την σχέση της με την ποιότητα φροντίδας που παρέχεται στους ασθενείς. Η εργασία ήταν προϊόν βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Μέσα από τις έρευνες που μελετήθηκαν φάνηκε ότι η επαγγελματική ικανοποίηση έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα φροντίδας που παρέχεται στους ασθενείς. Επίσης, οι δύσκολες συνθήκες εργασίας των επαγγελματιών υγείας και το εργασιακό περιβάλλον τους μειώνει την ικανοποίηση τους. Ο μισθός και το ωράριο τους δυσκολεύουν την απόδοση των εργαζομένων. Ακόμη, ο τρόπος που θα χειριστεί η ηγεσία του νοσοκομείου τους εργαζομένους ασκεί σημαντικό ρόλο. Η κάλυψη για αυτονομία και η συμμετοχή στην λήψη αποφάσεων αφήνουν περισσότερο ικανοποιημένους τους εργαζόμενος. Τέλος, η οργανωτική δέσμευση και εμπιστοσύνη φάνηκαν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων. Λέξεις κλειδιά: Επαγγελματική ικανοποίηση, Ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, Οργανωσιακή κουλτούρα, Επαγγελματική εξουθένωση, Εργασιακό στρες, Εναλλαγή θέσεων εργασίας, Οργανωτική δέσμευση, Οργανωτική εμπιστοσύνη, Διεπαγγελματική συνεργασία, Συναισθηματική δέσμευση, Burnout, Δομική ενδυνάμωσηel_GR
dc.format.extent84 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίησηel_GR
dc.subjectJob satisfactionel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel_GR
dc.subjectOrganizational cultureel_GR
dc.titleΕπαγγελματική ικανοποίηση σε επαγγελματίες υγείας, οι παράγοντες που το ενισχύουν και οι συνέπειες της στην ποιοτική παροχή υπηρεισών υγείας σε Ευρωπαϊκές χώρες και μη.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present paper focused on the factors that enhance the occupational health of occupational health and its relationship to the quality of care provided to patients. The work was the product of a bibliographic review. Research has shown that job satisfaction has a direct impact on the quality of care provided to patients. Also, the difficult working conditions of health professionals and their work environment reduce their satisfaction. Their wages and working hours make it difficult for employees to perform. In addition, the way in which the hospital leadership handles employees plays an important role. Coverage for autonomy and participation in decision making leave employees more satisfied. Finally, organizational commitment and trust seemed to have a positive impact on employee job satisfaction. Keywords: Job satisfaction, Quality of health services, Organizational culture, Occupational exhaustion, Work stress, Job change, Organizational commitment, Organizational trust, Interprofessional cooperation, Emotional commitment, Burnout, Buildingel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record