Show simple item record

dc.contributor.advisorΥψηλάντης, Παντελής
dc.contributor.authorΒασιλούδη, Αικατερίνη
dc.contributor.otherVasiloudi, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-24T07:25:03Z
dc.date.available2020-09-24T07:25:03Z
dc.date.copyright2020-09-24
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherERM/2020/00027el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4661
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractWith the continuous increasing of globalization in international economies, the marketing opportunities for most business seem to be endless and the competition has been increased. Further, different forms of sales have been aroused in order to achieve better performance in the global market. As long as we run away from traditional commercial strategies and tactics, innovative managers are looking for unique and innovative ways to become more competitive in a more effective way on a local, national and global markets. Online sales have caught the interest of the public, regarding the ability of the Internet to change the way we work at everyday life. The Internet supplies buyers with a wide range of online communications, which format a huge global online shopping site and it seems that the dynamic growth of the Internet cannot be ignored. Although every business gain more and more a competitive advantage from the opportunities offered by e-commerce, the majority of consumers in Greece have embraced this kind of market, but still express their hesitation. Recognizing the need for growing information and new types of services in these difficult times, there is no doubt that online sales offer attractive opportunities for both, businesses and consumers. This study aims to contribute to the understanding of consumers’ online shopping behaviour in Greece, by identifying consumers' perceived risk towards online shopping. Therefore, the study combined theories, such as theories of online shopping and perceived risk, with the findings of previous researches and the conclusions of an online survey among a sample of consumers in Greece. The survey was conducted in January 2020, for the purposes of this study. The survey investigated the online shopping behaviour, the perception of risk on online buying, the importance of product type when shopping online, the online purchase and repurchase intent, among experienced and inexperienced online consumers. It was found that the consumers in Greece start gradually to realize the importance of online shopping, recognizing that the internet market is a huge part of the daily life. In addition, privacy and security of their financial information were found to affect customers’ attitude towards online buying. Also, as noticed by the responses, websites functionalities, product reviews, and websites’ rating affect significantly the online purchase intension.el_GR
dc.format.extentxi, 86 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectOnline shoppingel_GR
dc.titleConsumer perceived risk, attitude and online shopping behaviourel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ συνεχής αύξηση της παγκοσμιοποίησης στις διεθνείς οικονομίες, έχει ως επακόλουθο τη διαφοροποίηση των ενεργειών μάρκετινγκ για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων και έχει αυξήσει τον μεταξύ τους ανταγωνισμό. Επιπλέον, έχουν προκύψει διάφορες μορφές πωλήσεων, προκειμένου να επιτευχθεί καλύτερη απόδοση στον παγκόσμιο χάρτη αγορών. Καθώς, απομακρυνόμαστε από τις παραδοσιακές εμπορικές στρατηγικές και τακτικές, παρατηρούμε ότι καινοτόμοι μάνατζερ αναζητούν μοναδικούς και ιδιαίτερους τρόπους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί με πιο αποτελεσματικές μεθόδους στις τοπικές, στις εθνικές και στις παγκόσμιες αγορές. Οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, καθώς το Ίντερνετ τείνει να αλλάξει τον τρόπο που εργαζόμαστε καθημερινά. Το Ίντερνετ παρέχει στους αγοραστές ένα ευρύ φάσμα διαδικτυακών επικοινωνιών, οι οποίες διαμορφώνουν έναν ευρύ, παγκόσμιο χώρο διαδικτυακών αγορών, και είναι εμφανές ότι η δυναμική ανάπτυξη του διαδικτύου δεν μπορεί να αγνοηθεί. Οι επιχειρήσεις αποκτούν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λόγω των ευκαιριών που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο, και παρότι η πλειοψηφία των καταναλωτών στην Ελλάδα δείχνει να έχει υιοθετήσει αυτό το είδος αγορών, είναι ακόμα υπαρκτός ο δισταγμός τους. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για περαιτέρω πληροφόρηση και νέους τύπους υπηρεσιών σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις προσφέρουν ελκυστικές ευκαιρίες, τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους καταναλωτές. Αυτή η μελέτη στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών έναντι των διαδικτυακών αγορών στην Ελλάδα, εντοπίζοντας την αντίληψη του ρίσκου από τους καταναλωτές για τις διαδικτυακές αγορές. Για το λόγο αυτό, στη μελέτη έγινε ένας συγκερασμός από θεωρίες, όπως θεωρίες για τις διαδικτυακές αγορές και την αντίληψη του κινδύνου, με τα αποτελέσματα πρότερων ερευνών, αλλά και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διαδικτυακή έρευνα μεταξύ ενός δείγματος καταναλωτών στην Ελλάδα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2019, για τους σκοπούς αυτής της μελέτης. Η έρευνα διερεύνησε τη διαδικτυακή συμπεριφορά αγορών, την αντίληψη του κινδύνου σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές, τη σημασία του είδους των προϊόντων κατά τις αγορές μέσω διαδικτύου, την καταναλωτική πρόθεση για διαδικτυακές αγορές, καθώς επίσης και την πρόθεση να πραγματοποιήσουν ξανά διαδικτυακές αγορές οι καταναλωτές, και πραγματοποιήθηκε μεταξύ έμπειρων και άπειρων χρηστών του διαδικτύου και των διαδικτυακών αγορών. Διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα αρχίζουν σταδιακά να συνειδητοποιούν τη σημασία των διαδικτυακών αγορών, αναγνωρίζοντας ότι η διαδικτυακή αγορά αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητας. Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε ότι το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων και η διασφάλιση των οικονομικών στοιχείων των καταναλωτών επηρεάζει τη στάση των τελευταίων έναντι των διαδικτυακών αγορών. Επίσης, όπως παρατηρήθηκε οι λειτουργίες των ιστότοπων, οι κριτικές των προϊόντων και η αξιολόγηση των ιστότοπων (websites) επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική πρόθεση, αναφορικά με τις διαδικτυακές αγορές.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record