Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΜιχαήλ, Φλωρεντία
dc.contributor.otherMichael, Florentia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-17T10:20:51Z
dc.date.available2020-07-17T10:20:51Z
dc.date.copyright2020-07-17
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00182el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4557
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μελέτη που πραγματοποιήθηκε και ακολουθεί πιο κάτω πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα και αφορά μια μικρή ανάλυση για τις εκπαιδεύσεις των ανθρώπων που εργάζονται στο λιανικό εμπόριο. Σκοπός είναι να διερευνηθεί κατά πόσο ο παράγοντας εκπαίδευση, ως κύρια λειτουργία της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων των επιχειρήσεων, έχει επίδραση στην ικανοποίηση των πελατών σε οργανισμούς που παρέχουν υπηρεσίες λιανικού εμπορίου. Πρόκειται να διερευνηθεί αν η εκπαίδευση των εργαζομένων είναι ο κυριότερος παράγοντας για την επίτευξη των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων των οργανισμών. Επίσης, θα διερευνηθεί αν το ανθρώπινο δυναμικό είναι ένας από τους πιο κρίσιμους παράγοντες στην αλυσίδα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών προς τους εξωτερικούς πελάτες. Βασικός στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η επιβεβαίωση της ύπαρξης ισχυρής σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης των εργαζομένων και της ικανοποίησης των εξωτερικών πελατών. Έτσι, μέσω της έρευνας σε 92 εργαζόμενους σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Λευκωσίας έγινε διερεύνηση των μεθόδων εκπαίδευσης και της άποψης των συμμετεχόντων. Από τα αποτελέσματα διαφάνηκε ότι οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και ένα μικρό ποσοστό χρειάζεται πιο εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα. Το κύριο θέμα για το οποίο εκπαιδεύονται είναι αυτό της εξυπηρέτησης πελατών και όλοι πιστεύουν ότι η εκπαίδευση πρέπει να γίνεται για όλο το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως οι πιο πολλοί πιστεύουν ότι η ικανοποίηση των πελατών θα γίνει εφικτή μέσω της δικής τους εκπαίδευσης η οποία θα διασφαλίζει, ταυτόχρονα, την παροχή υψηλής ποιότητας εντός των καταστημάτων του εμπορικού κέντρου.el_GR
dc.format.extentx, 87 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectQuality of servicesel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατών -- Λιανικό εμπόριο -- Κύπροςel_GR
dc.subjectCustomer Satisfaction -- Retail -- Cyprusel_GR
dc.titleΗ συμβολή της εκπαίδευσης των εργαζομένων στην ικανοποίηση των πελατών μέσω της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση του λιανικού εμπορίου στην Κύπρου.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe following study is about a topical issue and provides a brief overview of the training of people working in retail. The purpose is to investigate whether the training factor, as a core function of business HRM (Human Resources Management), has an impact on customer satisfaction in organizations providing retail services. It is to be investigated whether employee training is the key factor in achieving the organizations' short- and long-term goals. It will also investigate whether human resources are one of the most critical factors in the quality service chain to external customers. The main objective of this postgraduate thesis is to confirm the existence of a strong relationship between employee education and external customer satisfaction. Thus, through the research of 92 employees in one of the largest shopping centers in Nicosia, the methods of education and the opinion of the participants were investigated. The results showed that most participants have the necessary knowledge and a small percentage need more specialized training program. The main task they are being trained on is customer service and everyone believes that training should be done for the entire human resources of retail businesses. It is important that most of them believe that customer satisfaction will be possible through their own training, which will ensure, at the same time, the provision of high quality in the stores of the shopping mall.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record