Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Αύρα
dc.contributor.authorΒογιατζάκη-Krukowski, Εμμανουέλα
dc.contributor.otherVogiatzaki-Krukowski, Emmanouela
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-11-26T08:12:54Z
dc.date.available2019-11-26T08:12:54Z
dc.date.copyright2019-11-26
dc.date.issued2011-10
dc.identifier.otherΔΚ-ΘΣΠ/2019/00001el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4326
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractThe purpose of the dissertation is to study and analyse the impact of the use of technology, especially of cyber systems, on the performative body in performance art. The study highlights the transformation of the biological organism into cyber-organism (cyborg), unveiling the influence caused by such alteration on performance art, directing, scenography and spectating. It attempts to penetrate into the artwork through the study of cyber-organic events as well as original interviews with pioneering artists in the field of cyborg performance and robotics. The aim of this effort is to explore, disclose and construe new ways of corporal narrative, and analyse the modern perception of aesthetics that portray the contemporary human and foreshadow the future performer. Given that art reflects social realities, we argue that, often, it heralds future worlds. Based on this assumption, we compare the cyborg environment of the performance to a social microcosm that tries to advance from something “old” and obsolete to something “new”. In the present thesis we consider the cyborg performance as an artform that challenges both the human body and automated systems. We view cyborg art as the human’s confrontation with her powers; a rite of passage, a transition from the “known” to the “unknown”.el_GR
dc.format.extentxvi, 322 p. ; 30 cm.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectCyber-organism (cyborg) -- Performance
dc.subjectΚυβερνο-οργανικό (cyborg) -- Αφηγηματικότητα
dc.subjectCyborg performance -- Artform
dc.titleCyborgism and performance art: directing, designing and spectating connected technologized bodies.el_GR
dc.typeΔιδακτορική Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΣκοπός της διατριβής είναι να μελετήσει και να αναλύσει την επίδραση που ασκεί η χρήση της τεχνολογίας και κυρίως εκείνης των κυβερνητικών συστημάτων στο παραστατικό σώμα. Nα αναδείξει τις αλλαγές που επιφέρει η μεταμόρφωση του σώματος, από βιολογικό σε κυβερνο-οργανικό (cyborg), στη εικαστική δράση, τη σκηνοθεσία, σκηνογραφία και θέαση ενός τέτοιου έργου. Η έρευνα αυτή επιχειρεί να διεισδύσει στο καλλιτεχνικό έργο μέσα από την μελέτη κυβερνο-οργανικών δρώμενων και πρωτότυπων συνεντεύξεων από πρωτοπόρους καλλιτέχνες με σκοπό να ανακαλύψει και να ερμηνεύσει νέους τρόπους σωματικής αφηγηματικότητας, σύγχρονες προσλήψεις αισθητικής που απεικονίζουν τον μοντέρνο άνθρωπο και μαρτυρούν εκείνον του μέλλοντος. Θεωρώντας ότι η τέχνη αντανακλά κοινωνικές πραγματικότητες και συχνά προαναγγέλλει εκείνες που θα έρθουν, διερευνούμε το κυβερνο-οργανικό περιβάλλον ως έναν κοινωνικό μικρόκοσμο που προσπαθεί να αφήσει το «παλιό» και να μεταβεί σε κάτι «νέο». Στην παρούσα έρευνα θεωρούμε ότι η κυβερνο-οργανική εικαστική δράση είναι μία μορφή τέχνης που αμφισβητεί το οργανικό τόσο όσο και το αυτοματοποιημένο-μηχανικό. Πρόκειται για μία αναμέτρηση του ανθρώπου με τις δυνάμεις του, μια ιεροτελεστία μετάβασης από το γνωστό στο άγνωστο.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής