Show simple item record

dc.contributor.advisorΒόρρια, Ευανθία
dc.contributor.authorΠαπανικολάου, Σοφία
dc.contributor.otherPapanikolaou, Sophia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-10-14T11:05:54Z
dc.date.available2019-10-14T11:05:54Z
dc.date.copyright2019-10-14
dc.date.issued2019-05-28
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00155el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4282
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής ήταν να αξιολογήσει τη συνολική απόδοση και λειτουργία της ΔΟΥ Χαλκίδας στην Ελλάδα, χρησιμοποιώντας το μοντέλο του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης (ΚΠΑ). Για το σκοπό αυτό ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε 50 υπαλλήλους της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι σε γενικές γραμμές τόσο η υφιστάμενη διοικητική και επιχειρησιακή λειτουργία της ΔΟΥ όσο και το επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών της κινείται σε μέτρια με χαμηλά επίπεδα, εγείροντας προβληματισμούς για τη συνολική αποτελεσματικότητα του οργανισμού. Πιο αναλυτικά, η συνολική βαθμολογία στο ΚΠΑ της ΔΟΥ Χαλκίδας στην κλίμακα 0-100 ήταν 27. Όσον αφορά τα κριτήρια προϋποθέσεων (1-5) και μεταφέροντας τα αποτελέσματα στα στάδια του κύκλου ποιότητας (προγραμματισμός, εκτέλεση, έλεγχος, ανάδραση, ολοκληρωμένη εφαρμογή κύκλου ποιότητας), η συγκεκριμένη υπηρεσία βρίσκεται στην αρχική φάση του προγραμματισμού, και μάλιστα αυτό ισχύει και για τα πέντε κριτήρια. Παράλληλα, και στο επίπεδο επίτευξης των αποτελεσμάτων η έρευνα έδειξε ότι η συγκεκριμένη ΔΟΥ κινείται ανάμεσα στην ύπαρξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων που δείχνουν αρνητικές τάσεις ή αποκλίσεις από τους σχετικούς στόχους και σε αποτελέσματα που δείχνουν σταθερές τάσεις ή επιτυχία ορισμένων από τους σχετικούς στόχους. Συμπερασματικά, τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη γενικότερη αδυναμία του ελληνικού δημόσιου τομέα να προσφέρει υπηρεσίες στους πολίτες που να ικανοποιούν τις ανάγκες τους και να διευκολύνουν την καθημερινότητά τους. Σε γενικές γραμμές, το Ελληνικό δημόσιο πρέπει να χρησιμοποιεί συστηματικότερα εργαλεία ΔΟΠ όπως είναι το ΚΠΑ. Η χρήση τους θα βοηθήσει στη συνολική αναβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών, σε μια προσπάθεια σύγκλισης με τις αναπτυγμένες οικονομίες της Βόρειας Ευρώπης. Η χρήση όμως του ΚΠΑ δεν μπορεί να είναι αποσπασματική. Πρέπει να εφαρμόζεται σε συνεχή βάση, να προσφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα και ανατροφοδότηση με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των δημόσιων οργανισμών. Τέλος, η παρούσα διατριβή προσφέρει περαιτέρω υποστήριξη στα αποτελέσματα ερευνών όπως αυτά των Thijs&Staes (2005), Matei&Lazēr (2011), Tomaževič, Seljak&Aristovnik (2016), Τσιόκα και συν. (2016) και Ευκαρπίδη (2016) που αναδεικνύουν τη χρησιμότητα του ΚΠΑ για την αξιολόγηση των δημόσιων οργανισμών, καθιστώντας το ως ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία της ΔΟΠ, που προσαρμόζεται εύκολα στις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε υπηρεσίας.el_GR
dc.format.extent116 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης -- Ελληνικό δημόσιο
dc.titleΗ εφαρμογή του κοινού πλαισίου αξιολόγησης στον ελληνικό δημόσιο τομέα: η περίπτωση της Δ.Ο.Υ. Χαλκίδας.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractnoneel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record