dc.contributor.advisor | Υψηλάντης, Παντελής | |
dc.contributor.author | Sea, Maria | |
dc.contributor.other | Σέα, Μαρία | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-07-11T08:03:58Z | |
dc.date.available | 2019-07-11T08:03:58Z | |
dc.date.copyright | 2019-07-12 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ERM/2019/00017 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4174 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | This master thesis refers to the Risk Management procedures, standards, to the Risk Maturity Models and to the risk environment in general. The research focuses on the level of maturity in Risk Management in the public primary education in Cyprus regarding health and safety and its goal is concentrated on the improvement and future development of the educational system.
Analyzing the basic risk maturity models, a new and appropriate model was designed for the purpose of this thesis. The ideal model includes five attributes and four maturity levels and has been created in order the level of risk management to be measured.
The research methodology which was followed was through web forms using self- administered questionnaires and the responders were only the managers of public primary schools.
After a sample of 98 out of 331 responses the results were considered reliable with a confidence level of 80% and a margin of error of 5.45%. Combining the risk maturity model and the outcomes from the survey, the conclusions were that the overall risk maturity level in the primary education regarding health and safety is considered to be “Basic” (level 2 out of 4 levels of risk management maturity). Despite the satisfied indicators of high levels on risk management maturity in some of the attributes, the weakest area of the risk management defines its level of maturity. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 54 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διαχείριση κινδύνου | el_GR |
dc.subject | Risk management | el_GR |
dc.title | Measuring and analyzing maturity in risk management in primary education regarding health and safety | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Αυτή η μεταπτυχιακή εργασία αναφέρεται στις διαδικασίες Διαχείρισης Κινδύνου, στα πρότυπα, στα Μοντέλα Ωριμότητας Κινδύνου και γενικότερα στο περιβάλλον κινδύνου. Η έρευνα επικεντρώνεται στο επίπεδο ωριμότητας στη διαχείριση κινδύνων στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Κύπρο σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια, και ο στόχος της είναι η βελτίωση και η μελλοντική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού συστήματος.
Αναλύοντας τα βασικά μοντέλα ωριμότητας κινδύνου, σχεδιάστηκε ένα νέο και κατάλληλο μοντέλο για τους σκοπούς της παρούσας εργασίας. Το ιδανικό μοντέλο περιλαμβάνει πέντε χαρακτηριστικά και τέσσερα επίπεδα ωριμότητας και έχει δημιουργηθεί για να μετρηθεί το επίπεδο διαχείρισης κινδύνου.
Η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν μέσω διαδικτυακών εντύπων, δηλαδή μέσω συμπλήρωσης ερωτηματολογίων και οι ανταποκρινόμενοι ήταν μόνο οι διευθυντές δημόσιων δημοτικών σχολείων.
Μετά από ένα δείγμα 98 από 331 απαντήσεις τα αποτελέσματα θεωρήθηκαν αξιόπιστα με επίπεδο εμπιστοσύνης 80% και περιθώριο σφάλματος 5,45%. Συνδυάζοντας το μοντέλο ωριμότητας κινδύνου και τα αποτελέσματα από την έρευνα, το συμπέρασμα ήταν ότι το συνολικό επίπεδο ωρίμανσης του κινδύνου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όσον αφορά την υγεία και την ασφάλεια, θεωρείται "βασικό" (επίπεδο 2 από τα 4 επίπεδα ωριμότητας διαχείρισης του κινδύνου). Παρά τις υψηλές ενδείξεις, όσον αφορά την ωριμότητα διαχείρισης κινδύνου, σε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά, ο ασθενέστερος τομέας της διαχείρισης κινδύνου καθορίζει και το επίπεδο ωριμότητάς της. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |