Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΒάσιου, Ιωάννα
dc.contributor.otherVasiou, Ioanna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-04T09:39:54Z
dc.date.available2019-07-04T09:39:54Z
dc.date.copyright2019-07-04
dc.date.issued2019-04
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00111el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4129
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα μουσεία αποτελούν μέρος της κοινωνίας και της καθημερινότητας των ανθρώπων. Συνδέονται με ό,τι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, ιστορικά, πολιτισμικά, τεχνολογικά, περιβαλλοντικά τον άνθρωπο και προωθούν την γνώση και ηθικές αξίες. Παράλληλα όμως έχουν να αντιμετωπίσουν ένα αυξανόμενο ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της μεταστροφής του ρόλου των μουσείων μέσα από μια ιστορική αναδρομή από την αρχαιότητα έως την σύγχρονη εποχή και η επισήμανση της αναγκαιότητας αξιοποίησης του ρόλου του μάρκετινγκ και της ανάπτυξης της πολιτισμικής επικοινωνίας στη σύγχρονη πραγματικότητα από τους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζεται ως μελέτη περίπτωσης το Αρχαιολογικό Μουσείο του Αιγίου, η υφιστάμενη κατάστασή του και οι προτάσεις βελτίωσής του. Γίνεται παρουσίαση της ιστορίας του μουσείου και της διάρθωσης των εκθεσιακών ενοτήτων. Ακολουθούν περιγραφή και αναλύσεις της υφιστάμενης κατάστασής του καταλήγοντας, μέσα από τον στρατηγικό σχεδιασμό και την παράλληλη αξιοποίηση ορισμένων εργαλείων της πολιτισμικής επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, σε μία σειρά προτάσεων δημιουργίας εκδηλώσεων με σκοπό την βελτίωση της συνολικής εικόνας και του ρόλου του μουσείου απέναντι στους πολίτες και την μετατροπή του σε ζωντανό κύτταρο της κοινωνίας.el_GR
dc.format.extentvii, 78 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMuseum marketingel_GR
dc.subjectΜουσειακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectΠολιτισμική επικοινωνίαel_GR
dc.subjectCultural communicationel_GR
dc.titleΤο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου: Μελέτη υφιστάμενης κατάστασης και προτάσεις βελτίωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMuseums are part of people’s societies and their everyday lives. They are connected with everything that involves people in a social, political, historical, cultural, technological and environmental manner and promote knowledge and moral values. However, at the same time, they are up against an increasingly competitive and continuously changing environment. The aim of the present paper is to highlight the turning around of the museums’ role through a historical retrospect from the ancient times until the contemporary age, as well as, to point out the necessity for cultural organisations of modern reality to exploit marketing and develop cultural communication. Within the aforementioned framework this paper engages in the case study of the Archaeological Museum of Aigio and its existing condition and offers suggestions for its improvement. The paper is composed of the museum’s historical presentation, the structure of the exhibition sections and description and analysis of its current status. Through strategic planning and the use of certain cultural communication and marketing tools, the study concludes to a line of several suggestions with the objective to improve the overall image and the role of the museum towards the communities, as well as, to transform it to a living organism of society.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record