dc.contributor.advisor | Κόννης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Καρακώστα, Παναγιώτα | |
dc.contributor.other | Karacosta, Panagiota | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-03-27T10:39:44Z | |
dc.date.available | 2019-03-27T10:39:44Z | |
dc.date.copyright | 2019-03-26 | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.other | ΠΥΣΣ/2018/00177 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3973 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στη σύγχρονη εποχή, ένα σύνηθες χαρακτηριστικό των ηλικιωμένων ατόμων αποτελεί η εμφάνιση προβλημάτων σε νοητικό επίπεδο, μία κατάσταση που τείνει να επιδεινώνεται με την πάροδο των χρόνων. Η άνοια ως νόσος είναι το πιο συχνά εντοπιζόμενο πρόβλημα στα άτομα αυτά, ενώ οι μεγάλες διαστάσεις που έχει αυτή λάβει σήμερα την καθιστά ένα σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, καθώς επηρεάζεται σημαντικά η γενικότερη ποιότητα ζωής των ατόμων. H ανάπτυξη αποτελεσματικών παρεμβάσεων, ιδιαίτερα μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη γενικότερη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που πάσχουν από άνοια αλλά ακόμη και στην αποτελεσματική πρόληψη της εκδήλωσης αυτής. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, κρίνεται απαραίτητη η διεξαγωγή σχετικής έρευνας προς μελέτη της επίδοσης των ατόμων κατά την ανταπόκρισή τους σε πρακτικές βελτίωσης της γνωστικής τους λειτουργίας. Από τα αποτελέσματα που προκύπτουν, συνάγεται η καθοριστική συνδρομή των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων στη βελτίωση της κατάστασης των ατόμων αυτών, υπό την επισήμανση ότι, προκειμένου να εξαχθούν περισσότερο αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα, κρίνεται απαραίτητο να ληφθούν υπόψη οι περιορισμοί της έρευνας αυτής από τους μελλοντικούς ερευνητές, στα πλαίσια μίας συνεχούς διαδικασίας βελτίωσης των αποτελεσμάτων αυτών. | el_GR |
dc.format.extent | 182 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ποιότητα ζωής ηλικιωμένων | el_GR |
dc.subject | Quality of life of the elderly | el_GR |
dc.subject | Ποιότητα ζωής ηλικιωμένων -- Άνοια | el_GR |
dc.subject | Quality of life of the elderly -- Dementia | el_GR |
dc.title | Βελτίωση ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων μέσω των ΤΠΕ στο Νομό Καβάλας | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In contemporary era, the appearance of mental problems to seniors constitutes a common characteristic of their lives, a situation that tends to get worse and worse as years go by. Dementia as a disease is the most frequently traced problem that these individuals face, whereas the great dimensions that it has received today makes it a serious social issue, as the quality of life of individuals is affected a lot. The development of effective interventions, particularly through the use of new technologies, plays a determinant role to the general improvement of the quality of life of those suffering from dementia and also to even the effective prevention of the appearance of dementia. Within the context of the present paper, the conduct of relative research towards the study of the performance of individuals during their response to practices of improvement of their mental operations is considered necessary. From these results, the determinant contribution of the educational interventions to the improvement of these individuals’ condition is inferred, under the note that, in order for more representative results to be extracted, it considered necessary for the restrictions of this research to be taken into consideration by future researchers, within the boundaries of a continuous procedure of improvement of these results. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |