dc.contributor.advisor | Παυλάκης, Ανδρέας | |
dc.contributor.author | Καπλάνης, Πρόδρομος | |
dc.contributor.other | Kaplanis, Prodromos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2012-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2012-08-28T10:22:20Z | |
dc.date.available | 2012-08-28T10:22:20Z | |
dc.date.copyright | 2012-04 | |
dc.date.issued | 2012-08-28 | |
dc.identifier.other | ΔΜΥ/2012/00106 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/395 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Κατά γενική ομολογία η ικανοποίηση εργαζομένων αποτελεί ένα από τα βασικότερα κλειδιά για την επιτυχία του οργανισμού όπου εργάζονται. Η ικανοποίηση τους αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν ο συγκεκριμένος οργανισμός αποτελεί μέρος της μεγάλης οικογένειας παροχής υπηρεσιών υγείας όπου, όπως και σε αυτή την περίπτωση ο κίνδυνος για τους εργαζόμενους είναι δυνατόν να είναι αυξημένος.
Με την παρούσα εργασία μελετήθηκαν οι όποιες διαφορές μεταξύ προσδοκίας και αντίληψης των χρηστών ακτινοβολίας σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Εργαστηρίου Δοσημετρίας του Κλάδου Ιατρικής Φυσικής.
Επίσης μελετήθηκε κατά πόσο οι διαφορές πηγάζουν από προσωπικά ή επαγγελματικά ή και άλλα κριτήρια. Τα ευρήματα κρίνονται αρκετά σημαντικά και ενδιαφέροντα εφόσον από τη μια, είναι η πρώτη φορά που διεξάγεται μια παρόμοια έρευνα και από την άλλη αυτά θα συμβάλουν στη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του Εργαστηρίου με όλα τα συναφή πλεονεκτήματα που θα προκύψουν.
Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που βασίστηκε στη μέθοδο SERVQUAL (Service Quality), διαχωρισμένο σε πεντάβαθμη κλίμακα και αξιολογούσε τις διαφορές μεταξύ της προσδοκίας και της αντίληψης πέντε παραμέτρων. Το ερωτηματολόγιο δοκιμάστηκε μέσω πιλοτικής εφαρμογής. Ο πληθυσμός της έρευνας ήταν όλοι οι χρήστες ακτινοβολίας τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα, που τον καιρό διεξαγωγής της έρευνας αριθμούσε σε 450 άτομα. Το δείγμα που επέστρεψε τα ερωτηματολόγια ανήλθε σε 144 άτομα, ποσοστό ίσο με 32%.
Το κυριότερο αποτέλεσμα που προέκυψε από την έρευνα ήταν ότι υπάρχει στατιστική σημαντική διαφορά μεταξύ των προσδοκιών και της αντίληψης για όλες τις παραμέτρους που μελετήθηκαν μεταξύ των χρηστών ακτινοβολίας που έλαβαν μέρος στην έρευνα: υποδομή, αξιοπιστία, ανταπόκριση, διασφάλιση και συναισθηματική κατανόηση,
Είναι φανερό λοιπόν ότι οι λειτουργοί του Εργαστηρίου θα πρέπει να καταβάλλουν ιδιαίτερες προσπάθειες ούτως ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο μέλλον θετικά στις προσδοκίες των χρηστών που εκτελούν ένα τόσο σημαντικό και δύσκολο επάγγελμα. | el_GR |
dc.format.extent | 103 σ. πιν., εικ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση εργαζομένων | el_GR |
dc.subject | Employees satisfaction | el_GR |
dc.title | Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του εργαστηρίου δοσημετρίας του κλάδου ιατρικής φυσικής | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The job satisfaction of workers is of the utmost importance for the success of any organization. Workers job satisfaction is even more important if the organization is part of Health Care Services and even more important if the workers are practicing a profession which involves even to a small degree a certain amount of danger.
The purpose of this study was to investigate how satisfied are the workers who are involved with radiation in their everyday practice, from the services offered by the Dosimetry Laboratory of the Medical Physics Department.
The study has utilized a questionnaire based on the SERVQUAL (Service Quality) method, whereby the difference between perceptions and expectations of the radiation users was measured for five parameters. The questionnaire was approved after a pilot study, and then send to all 450 users of the public and private sector, out of which 144 users returned it.
Personal, professional and other matters were examined to investigate whether these played an important role for the results.
The main outcome was that users were not satisfied with the services offered by the Dosimetry Laboratory for any of the parameters examined, tangibles, reliability, responsiveness, assurance and empathy.
It is hence most important, that the employees of the Dosimetry Laboratory need to focus on these results and try to rectify the sources that cause the dissatisfaction of the radiation users, which have to practice every day a difficult, important and to a certain degree dangerous profession. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |