dc.contributor.advisor | Λαζαρίνης, Φώτης | |
dc.contributor.author | Χαραλάμπους, Φρόσω | |
dc.contributor.other | Charalambous, Froso | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-09-24T13:03:40Z | |
dc.date.available | 2018-09-24T13:03:40Z | |
dc.date.copyright | 2018-09-24 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | ΚΠΣ/2018/00001 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3759 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η μεταπτυχιακή διατριβή αυτή έχει ως στόχο την ανάπτυξη ενός συνόλου δραστηριοτήτων η οποία θα χρησιμοποιείται για την κατανόηση εννοιών σε μαθήματα όπου διδάσκονται τα παιδιά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Κύπρου. Σκοπός της είναι να βοηθήσει τον κάθε μαθητή ξεχωριστά για την περαιτέρω κατανόηση των μαθημάτων που ήδη διδάσκεται στο σχολείο. Με την επιτυχή ολοκλήρωση τη διατριβής αυτής, ο κάθε μαθητής θα έχει την ευκαιρία να αξιολογήσει τις γνώσεις του και να ελέγξει που ακριβώς υστερεί, έτσι ώστε να βελτιωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, πάντα με την βοήθεια του εκπαιδευτικού του. Η διαδικασία αυτή όμως, με τις διαδραστικές δραστηριότητες, έχει ως σκοπό την ψυχαγωγία του τελικού χρήστη, όπου στην περίπτωση μας είναι οι μαθητές που φοιτούν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι μαθητές κατά την ολοκλήρωση μια ηλεκτρονικής δραστηριότητας, πραγματεύονται έννοιες και ενστερνίζονται ευκολότερα τα βασικά σημεία της διδακτικής ενότητας. Ακόμη, οι μαθητές με τον τρόπο αυτό, νιώθουν πως θέλουν να αναλάβουν την ευθύνη για την μάθηση τους και παίρνουν πολύ πιο εύκολα αποφάσεις, όπως αναφέρουν και οι Sumuer & Yakin (2009).
Το εργαλείο πρέπει να επιτρέπει την προσαρμογή του υλικού από τον διδάσκοντα και το υλικό να μην είναι στατικό και προκαθορισμένο. Ο κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποκτήσει την κατάλληλη γνώση και εμπειρία, προτού δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τα παιχνίδια αυτά. Έτσι κάθε μάθημα θα πρέπει να περιγράφεται σε επίπεδο στόχων, υλικού και δραστηριοτήτων αξιολόγησης. Το εργαλείο θα πρέπει να παρουσιάζει τα θέματα με παιγνιώδη τρόπο. Δηλαδή, το εργαλείο θα επιδεικνύει κάποιο βαθμό προσαρμοστικότητας στο νέο υλικό, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εκπαιδευτικές δράσεις.
Η ανάπτυξη της σελίδας έχει ως κύριο εργαλείο την HTML (αλλά χρησιμοποιήθηκαν επίσης και οι JavaScript, CSS) και για την δημιουργία των διαδραστικών εφαρμογών χρησιμοποιήθηκε το διαδικτυακό εργαλείο το οποίο είναι διαθέσιμο στην σελίδα http://minstructor.com/ . | el_GR |
dc.format.extent | 81 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διαδραστικό περιβάλλον μάθησης | el_GR |
dc.subject | Human Computer Interaction | el_GR |
dc.title | Διαδραστικές δραστηριότητες για την υποστήριξη της διδασκαλίας μαθημάτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The aim of this thesis is to develop a page that will be used to teach courses within the secondary education in Cyprus, giving emphasis on replenishing each student’s knowledge on lessons which are already taught within the school curriculum. Upon successful completion of this thesis, each and every student will have the chance to evaluate their knowledge and acknowledge where they may be lacking, in turn, progressing in the best possible way, whilst being guided by the educator. This procedure, with its active nature, has the aim of entertaining the user, where in this case is the students in secondary education.
Students, when completing an online activity, deal with concepts and more easily embrace the core points of the module. In addition, pupils in this way, feel the need to take responsibility for learning and make decisions much easier, as reported by Sumuer & Yakin (2009).
The tool should not be static and predefined, allowing the user to adjust the material accordingly. With this in mind, each tutor should obtain the necessary knowledge and prior experience before allowing students to use such games. Furthermore, the tool should present the themes in a playful way, showing some degree of adaptability, allowing the new material to be used in various educational activities.
The development has as its main tool HTML (although JavaScript, CSS) while the interactive web application was created using an online tool, which is available at http://minstructor.com/ | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |