dc.contributor.advisor | Σιδηροπούλου, Αύρα | |
dc.contributor.author | Αποστολοπούλου, Κυριακή | |
dc.contributor.other | Apostolopoulou, Kyriaki | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-09-21T08:01:33Z | |
dc.date.available | 2018-09-21T08:01:33Z | |
dc.date.copyright | 2018-09-20 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2018/00114 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3751 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Το θεατρικό barter, όπως προσδιορίστηκε από τον Eugenio Barba και το Odin Teatret στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και ανατροφοδοτήθηκε έως σήμερα με το «θέατρο της αμοιβαιότητας», προτείνει ένα συμβάν, κατά τη διάρκεια του οποίου αποσπάσματα παράστασης, παραδοσιακά τραγούδια ή χοροί, επιδείξεις ακροβατικών, ποιήματα ή μονόλογοι αποτελούν το συναλλασσόμενο «νόμισμα» ανάμεσα σε δύο ομάδες δρώντων. Το σημείο εστίασης του θεατρικού barter δεν είναι το αντικείμενο της συναλλαγής, αλλά οι ίδιοι οι «συναλλασσόμενοι», η ενέργεια και το δυναμικό της διάδρασής τους.
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη γένεση και την εξέλιξη των barters, όπως και τους μετασχηματισμούς και τους συσχετισμούς, οι οποίοι ενεργοποιούνται στη θεατρική πρακτική και στη συγκεκριμένη κοινωνικοπολιτική και πολιτισμική πραγματικότητα από τις πολιτιστικές αυτές συναντήσεις. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 98 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Barters | el_GR |
dc.title | Odin Teatret, Eugenio Barba: Barter και θέατρο στην κοινότητα. Διερεύνηση μιας προοπτικής καλλιτεχνικής και κοινωνικοπολιτισμικής σύμπραξης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Eugenio Barba and the Odin Teatret embraced the theatrical barter in the early 1970s and continued to further develop it until today through the theatre of reciprocity. In Barba’s notion, a barter is an event in which actions, fragments of plays, traditional songs and dances, displays of training exercises and acrobatics, poems or monologues consist the currency of exchange. The theatrical barter doesn’t focus on the commodities exchanged, but on the traders and their interaction.
The current M.A. dissertation aims to examine the origins and the development of barters, the transformations and the interrelations that are generated for the theatrical practice and the socio-political and cultural context of the places and the communities involved. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |