Show simple item record

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Αύρα
dc.contributor.authorΑποστολοπούλου, Κυριακή
dc.contributor.otherApostolopoulou, Kyriaki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-21T08:01:33Z
dc.date.available2018-09-21T08:01:33Z
dc.date.copyright2018-09-20
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΘΣΠ/2018/00114el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3751
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο θεατρικό barter, όπως προσδιορίστηκε από τον Eugenio Barba και το Odin Teatret στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και ανατροφοδοτήθηκε έως σήμερα με το «θέατρο της αμοιβαιότητας», προτείνει ένα συμβάν, κατά τη διάρκεια του οποίου αποσπάσματα παράστασης, παραδοσιακά τραγούδια ή χοροί, επιδείξεις ακροβατικών, ποιήματα ή μονόλογοι αποτελούν το συναλλασσόμενο «νόμισμα» ανάμεσα σε δύο ομάδες δρώντων. Το σημείο εστίασης του θεατρικού barter δεν είναι το αντικείμενο της συναλλαγής, αλλά οι ίδιοι οι «συναλλασσόμενοι», η ενέργεια και το δυναμικό της διάδρασής τους. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη γένεση και την εξέλιξη των barters, όπως και τους μετασχηματισμούς και τους συσχετισμούς, οι οποίοι ενεργοποιούνται στη θεατρική πρακτική και στη συγκεκριμένη κοινωνικοπολιτική και πολιτισμική πραγματικότητα από τις πολιτιστικές αυτές συναντήσεις.el_GR
dc.format.extentviii, 98 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectBartersel_GR
dc.titleOdin Teatret, Eugenio Barba: Barter και θέατρο στην κοινότητα. Διερεύνηση μιας προοπτικής καλλιτεχνικής και κοινωνικοπολιτισμικής σύμπραξηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractEugenio Barba and the Odin Teatret embraced the theatrical barter in the early 1970s and continued to further develop it until today through the theatre of reciprocity. In Barba’s notion, a barter is an event in which actions, fragments of plays, traditional songs and dances, displays of training exercises and acrobatics, poems or monologues consist the currency of exchange. The theatrical barter doesn’t focus on the commodities exchanged, but on the traders and their interaction. The current M.A. dissertation aims to examine the origins and the development of barters, the transformations and the interrelations that are generated for the theatrical practice and the socio-political and cultural context of the places and the communities involved.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record