Search
Now showing items 1-2 of 2
Διαχείριση παραπόνων ασθενών σε τρία δημόσια νοσοκομεία στην Ελλάδα
(2012-02-22)
Εισαγωγή: Τα παράπονα στα νοσοκομεία είναι απόρροια της δυσαρέσκειας των ασθενών ή των συνοδών τους, όταν οι εμπειρίες που βιώνουν κατά την παροχή των υπηρεσιών υγείας δεν ικανοποιούν τις προσδοκίες τους.
Σκοπός: Σκοπός ...
Διοίκηση μονάδων υγείας με βάση τη μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών υγείας: Η περίπτωση μελέτης ενός Κέντρου Υγείας αγροτικής περιοχής
(2012-02-21)
Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί διεθνώς ένας προβληματισμός, για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορεί να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας. Ο πυρήνας ...