Show simple item record

dc.contributor.advisorΣυλαίου, Στυλιανή
dc.contributor.authorΠριμπέλη, Σοφία
dc.contributor.otherPrimpeli, Sofia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-28T11:32:37Z
dc.date.available2018-02-28T11:32:37Z
dc.date.copyright2018-02-28
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.otherΠΠΑ/2017/00049el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3311
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία φιλοδοξεί να αποδείξει ότι η υιοθέτηση πρακτικών μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει θετικό βήμα στη λειτουργία των τοπικών πολιτιστικών οργανισμών. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής έρευνας αποσκοπεί στο να δομήσει ένα πλάνο μάρκετινγκ για λογαριασμό της Δημοτικής βιβλιοθήκης Αγίας Παρασκευής – Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου. Η δομή που ακολουθήθηκε στο πλάνο μάρκετινγκ είναι η κλασσική δομή του Kotler (Kotler, 1999). Στο αρχικό σκέλος της εργασίας, αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση του πολιτιστικού οργανισμού. Μετά παρουσιάζεται η ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ και δυνάμεων – αδυναμιών και ευκαιριών - κινδύνων που εμφανίζονται στο περιβάλλον του. Τελικό βήμα της εργασίας και τελικό βήμα στο πλάνο μάρκετινγκ αποτελεί η θέσπιση στόχων που καλείται ο οργανισμός να επιτύχει. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα μέρη: Το πρώτο μέρος της εργασίας είναι η βιβλιογραφική έρευνα όπου γίνεται αναφορά στη Νέα Δημόσια Διαχείριση (new public management), το νέο ρόλο των πολιτιστικών οργανισμών και την ανάγκη που αυτοί επιφέρουν στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται ο υπό μελέτη πολιτιστικός οργανισμός και τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα. Το τρίτο μέρος είναι το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας. Σε αυτό αναλύεται η παρούσα κατάσταση του πολιτιστικού οργανισμού της έρευνας, και ειδικότερα η δομή, η λειτουργία, οι τομείς δράσης του και η επικοινωνιακή του πολιτική. Όλα αυτά έγιναν μέσα από στοιχεία που αντλήσαμε από συνεντεύξεις, από επιτόπια παρατήρηση και από στοιχεία μέσα από το διαδίκτυο. Επιπλέον έγινε έρευνα κοινού με χρήση ερωτηματολογίου, για να διαπιστωθεί σε ποιο βαθμό το κοινό είναι ικανοποιημένο από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του οργανισμού. Το τρίτο μέρος κλείνει με τη μεθοδολογία ανάλυσης SWOT και τη συζήτηση των αποτελεσμάτων. Στο τέταρτο μέρος παρουσιάζεται το στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Δημοτικής βιβλιοθήκης Αγίας Παρασκευής – Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου.el_GR
dc.format.extent75 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Planel_GR
dc.titleΔημοτική βιβλιοθήκη Αγίας Παρασκευής - Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου: Στρατηγικός σχεδιασμός πολιτιστικού οργανισμούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current diplomatic aims to show that the adoption of marketing practices can be a positive step in the operation of local cultural organizations. In addition, through research, it aims to build a marketing plan for the Municipal Library of Agia Paraskevi - Museum of Alekos Kontopoulos. The structure followed in the marketing plan is the classic structure proposed by Kotler (Kotler, 1999). The initial section analyzes the current situation of the cultural organization. Continues with the analysis of the marketing mix and the analysis of strengths - weaknesses and opportunities - risks on the environment. The next step in the marketing plan is the establishment of targets of achievement by the organization. The diplomatic is divided into four parts: The first part is a bibliographic research and begins with reference to New Public Management, the new role of cultural organizations and the need for development in marketing strategies. The second part presents the cultural organization under study and the research questions are asked. The third part is the research part of the work. It analyzes the current situation of the cultural organization in terms of its structure, operation, sectors of action and its communication policy from data we collect from interviews with staff, observation and the Internet. An audience survey was also conducted using a questionnaire to see to what extent the public is satisfied with the organization's services. The third part closes with the SWOT analysis. The fourth part presents the marketing plan that was conduct on behalf of the Municipal Library of Agia Paraskevi - Museum of Alekos Kontopoulos. The proposed strategy will be the platform for achieving the above objectives, the spreadsheet that follows it presents it in a grouped and analytical. The action program mentions the necessary steps to be taken and, finally, the audit methods proposed to be used to monitor the implementation of the project.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record