dc.contributor.advisor | Φωτιάδης, Θωμάς | |
dc.contributor.author | Μπότη, Ειρήνη | |
dc.contributor.other | Mpoti, Irene | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-02-23T10:42:36Z | |
dc.date.available | 2018-02-23T10:42:36Z | |
dc.date.copyright | 2018-02-23 | |
dc.date.issued | 2018-01 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2018/00057 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3290 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη ασχολείται με την κατανόηση του φαινομένου της αδήλωτης στις
φορολογικές και ασφαλιστικές αρχές εργασίας που εμφανίζεται στον πρωτογενή τομέα της
Ελλάδας. Ερευνάται εάν το κοινωνικό μάρκετινγκ, δηλαδή η χρήση των αρχών και των τεχνικών
του εμπορικού μάρκετινγκ για την αύξηση της ευημερίας του ατόμου και της κοινωνίας, μπορεί
να συμβάλει στην αποτροπή του φαινομένου της αδήλωτης εργασίας σε αγροτικές
δραστηριότητες. Μέσα από την ποσοτική έρευνα προέκυψε ότι το φαινόμενο της αδήλωτης
εργασίας υπάρχει στον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδα και ότι το κοινωνικό μάρκετινγκ μπορεί να
συμβάλλει στην αποτροπή του, χωρίς ωστόσο να είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για το
σκοπό αυτό. | el_GR |
dc.format.extent | 146 σ. 30 εκ, | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Κοινωνικό μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Social marketing | el_GR |
dc.title | Η συμβολή του κοινωνικού μάρκετινγκ στην ανάδειξη της αναγκαιότητας ασφάλισης της εργασίας για όσους απασχολούνται στον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδα | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present study deals with the understanding of the phenomenon of undeclared work in the
tax and labor insurance authorites that appears in the primary sector of Greece. It is investgated
whether social marketng, i.e. the use of commercial marketng principles and techniques to
increase the well-being of individuals and society, can help to prevent the phenomenon of
undeclared work in rural actvites. Quanttatve research has shown that the phenomenon of
undeclared work exists in the primary sector in Greece and that social marketng can help to
prevent it, but it is not the most important factor for this purpose. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |