Show simple item record

dc.contributor.advisorΔιαμαντάκη, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΠαπάζογλου, Ακριβή
dc.contributor.otherPapazoglou, Akrivi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-14T10:16:00Z
dc.date.available2018-02-14T10:16:00Z
dc.date.copyright2018-02-14
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.otherΚΠΣ/2017/00010el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3245
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εστιάζει σε δύο σημαντικές πτυχές της πολιτικής επικοινωνίας που είναι η σύγχρονη πολιτική επικοινωνία με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η διάχυση της πληροφορίας αυτής στα συγκεκριμένα μέσα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα νέο χώρο ενημέρωσης και αλληλεπίδρασης, στον οποίο μπορεί να αναπαραχθεί ο πολιτικός λόγος, καθώς επίσης και να αναπτυχθεί διάλογος με τους πολίτες, να γίνει ανταλλαγή απόψεων και να υπάρξει μια επαφή σε πραγματικό χρόνο ανάμεσα σε πολιτικούς ή πολιτικούς φορείς και πολίτες. Η νέα αυτή μορφή επικοινωνίας έχει αλλάξει τον τρόπο πολιτικής επικοινωνίας, τον πολιτικό λόγο, καθώς και τον τρόπο δράσης των πολιτικών προσώπων, των παρατάξεων και των πολιτικών φορέων. Κάθε πληροφορία στα μέσα κοινωνικής δικτύωση γίνεται άμεσα ορατή σε ένα ευρύ δίκτυο χρηστών και οι χρήστες έχουν μετατραπεί σε θεματοφύλακες, καθώς μπορούν να σχολιάσουν, να κρίνουν και να διαδώσουν περαιτέρω μια πληροφορία. Στόχοι της έρευνας είναι να μελετήσουμε την πολιτική επικοινωνία μέσα από τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την αλλαγή δηλαδή που έχουν επιφέρει τα μέσα αυτά στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η πολιτική επικοινωνία σήμερα. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το Twitter από τα πολιτικά πρόσωπα και επίσης, θα γίνει προσπάθεια καταγραφής και ερμηνείας των αντιδράσεων του κοινού σε αυτό το νέο τρόπο Πολιτικής Επικοινωνίας. Στο θεωρητικό τμήμα, θα αναλυθεί μια σειρά ζητημάτων που αφορούν την επικοινωνία, την πολιτική επικοινωνία, πώς αυτή πραγματοποιείται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πώς ενισχύουν τα μέσα τη συμμετοχή του κοινού και θα αναλύσουμε εκτεταμένα το κοινωνικό δίκτυο Twitter στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας. Στόχος μας είναι να διερευνήσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποίησαν τα πολιτικά αυτά πρόσωπα το Τwitter, καθώς και να εξετάσουμε τη συμπεριφορά του κοινού στις πρακτικές των εν λόγω πολιτικών μέσα στο περιβάλλον του Τwitter.el_GR
dc.format.extentix, 122 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσης -- Πολιτική επικοινωνίαel_GR
dc.subjectSocial media -- Political communicationel_GR
dc.titleΜελέτη επιρροής και διάχυσης της πληροφορίας μέσω του κοινωνικού δικτύου Twitter στο πεδίο της δημόσιας και πολιτικής επικοινωνίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis post-graduate dissertation focuses on two main aspects of political communication which are the political communication of nowadays with the use of social media, as well as the dissemination of information within social media. Social media are a new space of information and interaction in which political speech can be reproduced, and also serve in developing a dialogue with citizens, exchanging views and making real-time contact between politicians or political actors and citizens. This new form of communication has changed the way political communication is made, has also changed political speech, and the way of action of political figures, policyholders, and political actors. All information in social media is instantly visible to a wide network of users and users have become gatekeepers, as they can comment, judge and disseminate further the information. The aim of this research is to study the political communication through the new social media tools, the change that these means have brought to the way in which political communication is taking place today. Particular emphasis will be placed on the way Twitter is used by political figures, and an attempt will be made to capture and interpret public reactions in this new way of Political Communication. In the theoretical part we will analyze a series of issues relating to communication, political communication, how it is carried out with the use of social media, how social media can reinforce political participation, and we will also analyze further Twitter as a social network in the field of political communication. In the empirical part of the paper we will present the results of the survey, which records the data of the personal Twitter accounts of the three main presidential contenders for the 2016 American elections. We therefore studied the accounts of Donald Trump, Hillary Clinton and Bernie Sanders for one month, namely the month before the 2016 elections. Our goal is to explore the way in which these political figures used Twitter, as well as to look at the public's behavior in the practices of these policies within the Twitter environment.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record