Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓραμματάς, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΚατσουλάκη, Αικατερίνη
dc.contributor.otherKatsoulaki, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-01-19T10:33:57Z
dc.date.available2018-01-19T10:33:57Z
dc.date.copyright2018-01-19
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.otherΘΣΠ/2017/00102el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3223
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο να εξετάσει τη σχέση του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση και τοπικής ιστορίας, καθώς την εφαρμογή θεατρικών πρακτικών, συγκεκριμένα του Εκπαιδευτικού Δράματος και του θεατρικού παιχνιδιού, στην προσέγγιση της ναυμαχίας της Σαλαμίνας, ως μέρος της τοπικής ιστορίας του νησιού. Στους γενικούε στόχους της έρευνας περιλαμβάνεται η γνωριμία τν μαθητών με το συγκεκριμένο κομμάτι της ιστορίας, το οποίο αποτελεί μέρος της διδακτέας ύλης της Ιστορίας της τάξης τους, η σύνδεση του με τον τόπο τους, καθώς η συμμετοχή και η ανταπόλριση τους στις παραπανω πρακτικές του θεάτρου. Στην εισαγωγική ενότητα (κεφ. 1) δίνεται συνοπτικά η περιγραφή των συνθηκών που οδήγησαν στην καθιέρωση του θεάτρου, ως σύγχρονη μορφή διδασκαλίας στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών χωρών της Ευρωπης και της Αμερικής και παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιείται σήμερα η επίσημη ένταξη του θεάτρου στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο γενικό πλαίσιο της τοπικής ιστορίας και στη συνέχεια (κεφ. 3) επιχειρείται ο συσχετισμός του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση με την τοπική ιστορία. Ακολουθεί η συνοπτική περιγραφή της ναυμαχίας της Σαλαμίνας και των διαστάσεων του ιστορικού γεγονότος για τους κατοίκους του νησιού σήμερα (κεφ. 4). Τα επόμενα δυο κεφάλαια (κεφ. 5 και 6) επικεντρώνονται στη διεξαγωγή της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκέ στους μαθητές της Δ' τάξης δημοτικού σχολείου της Σαλαμίνας, στο οποίο διδάσκω, ως θεατρολόγος, το μάθημα της θεατρικής αγωγής και διήρκησε από τον Οκτώβρη του 2016 έως το Μάρτιο του 2017. Παρουσιάζεται το μεθοδολογικό πλαίσιο που χρησιμοποιήθηκε για την προσέγγιση και την επεξεργασία του θέματος, το οποίο περιγράφεται ως Ενδεικτική Μελέτη Εφαρμογής Διδακτικών Παρεμβάσεων και αποδίδονται αναλυτικά οι διδακτικές αποτίμηση της έρευνας. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε και τα δυο παραρτήματα, στο 1ο Παράρτημα περιλαμβάνονται τα ημερολόγια της έρευνας και οι πίνακες με το σχεδιασμό των μαθημάτων και στο Παράρτημα οι φωτογραφίας που αξιοποιήθηκαν.el_GR
dc.format.extentviii, 92 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγική -- Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel_GR
dc.titleΘέατρο/Δράμα στην εκπαίδευση και τοπική ιστορία. Διδακτική προσέγγιση της τοπικής ιστορίας της Σαλαμίνας: Η ναυμαχία της Σαλαμίναςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract-------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής