dc.contributor.advisor | Κατσαρίδου, Μάρθα | |
dc.contributor.author | Μπούνα, Χαρίκλεια | |
dc.contributor.other | Mpouna, Chariklia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-12 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-12T10:58:20Z | |
dc.date.available | 2017-09-12T10:58:20Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-09-12 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2017/00094 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3110 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται το ζήτημα της θέσης της γυναίκας στην Αρχαιότητα και στην σύγχρονη εποχή, οποία βασίζεται πρωτίστως στη μελέτη της τραγωδίας Αντιγόνη του Σοφοκλή. Αφού μελετήσουμε τη συγκεκριμένη τραγωδία, παρουσιάζουμε τα στοιχεία όσον αφορά τη θέση της σήμερα, με βάση τις πτυχές των σχέσεων εξουσίας, της οικογένειας και της διαμάχης των δυο φύλων. Η διάσταση της θέσης της γυναίκας στην αρχαιότητα και στο σήμερα χρησιμοποιείται ως θέμα για μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση μια προσέγγιση πουαναλύεται θεωρητικά στο πλαίσιο του πεδίου "Θέταρο στην Εκπαιδεύση". Πιο συγκεκριμένα, έχοντας επιλέξει συγκεκριμενα αποσπάσματα από την τραγωδία και αντίστοιχα αποσπασματα από την τραγωδία και αντίστοιχα αποσπασματα από κείμενο της σύγχρονης εποχής που αναδικνύει τη θέση της γυναίκας με βάση τις παραπάνω πτυχές, επιχειρούμς την διδακτική πρόταση για θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση στο σχολικό περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα σε μαθητές Α Λυκείου, με σκοπό τον κοινωνικό προβληματισμό των μαθητών πάνω σε ένα σημαντικό ζήτημα της κοινωνικής πραγματικότητας. | el_GR |
dc.format.extent | 80 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική -- Εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.subject | Σοφοκλής, 497/6-406/5 Π.Χ -- Κριτική και Ερμηνεία | el_GR |
dc.title | Αντιγόνη του Σοφοκλή: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present study deals with the issue of the position of the woman in antiquity as well as during the recent years, based primary on the study of Sophocle's tragedy, Antigen. First of all, we are studying this particular tragedy and we are presenting the facts concerning the position of women during antiquity. Subsequently, we compare them to those concerning the position of women today, based on aspects of power relations, family relationships and the match of the two sexes. This dimension of the position of the woman in antiquity and in present years is used as a subject to a theatre/drama in education approach, whose theoritical analysis has preceded. More specifically, by choosing some extracts of the tragedy and corresponding extracts of a modern text that highlights the position of the woman on the basis of the aspects above, a didactic proposal is being attempted for a theatrical adaptation approach to the school environment and, more specifically, to students attending the first class of high school, in order to develop their social concern on an important issue of social reality. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |