dc.contributor.advisor | Καζαντζίδης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Χρίστου, Χριστίνα | |
dc.contributor.other | Christou, Christina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-07 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-07T10:33:59Z | |
dc.date.available | 2017-09-07T10:33:59Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-09-07 | |
dc.identifier.other | ΕΓΛ/2017/00067 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3080 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο να ασχοληθεί με τη μεθοδολογία της διδασκαλίας του αρχαίου ελληνικού ρητορικού λόγου του Λυσία, Ὑπὲρ Μαντιθέου, εστιάζοντας στην συντακτική λειτουργία του απαρεμφάτου και της μετοχής, ως απαραίτητα συστατικά στοιχεία του έντεχνου ρητορικού λόγου. Ο συγκεκριμένος ρητορικός λόγος αποτελεί διδακτικό αντικείμενο στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών προσανατολισμού της Β΄ Λυκείου. Η επισήμανση του σημαντικού ρόλου του απαρεμφάτου και της μετοχής, κατά τη διδακτική πράξη, συμβάλλει στην κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του αρχαίου ελληνικού λόγου και στην προετοιμασία τους για τη διδασκαλία του υποτεταγμένου λόγου.
Η Κειμενοκεντρική προσέγγιση και η Δομολειτουργική - Επικοινωνιακή Γραμματική αποτέλεσαν βασικά μεθοδολογικά εργαλεία για την ανάλυση του ρητορικού λόγου. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 63 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Έντεχνος Ρητορικός Λόγος | el_GR |
dc.subject | Specific Rhetorical Speech | el_GR |
dc.title | Η διδακτική του απαρέμφατου και της μετοχής στον ρητορικό λόγο του Λυσία υπέρ Μαντιθέου ως μέσο πειθούς | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this assignment is to analyse the methodology of Lysias’ ancient greek rhetoric speech, For Mantitheus (Ὑπὲρ Μαντιθέου), and the systematic use of the infinitive and the participle. The specific rhetorical speech is part of the syllabus of the elective subject of Ancient Greek class B’ of the Lyceum. The identification of the important role of the infinitive and the participle during teaching, enables us to realise the way ancient greek speech works and also helps to prepare the students to understand subordinate clauses. The greek language genre approach and structural communicative grammar have been adopted as the main methodological strategies for analysing rhetorical speech. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |